unid_user 63 ارسال شده در آذر 97 گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 97 (ویرایش شده) سلام و درود دوستان گرامی ، امروز دیجی کالا رو توی وب سایت gtmetrix بررسی کردم نتیجه رو توی تصویر میبینید. چطور با وجود این مشکلات بازهم سرعت لود سایت بالاست و از نظر سئو هم رتبه خیلی خوبی داره؟ لطفا اساتید و کارشناسان نظر کارشناسی شون رو بفرمایند. با تشکر و درود ویرایش شده آذر 97 توسط unid_user لینک به ارسال
chem 61 ارسال شده در آذر 97 گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 97 در 2 ساعت قبل، unid_user گفته است : سلام و درود دوستان گرامی ، امروز دیجی کالا رو توی وب سایت gtmetrix بررسی کردم نتیجه رو توی تصویر میبینید. چطور با وجود این مشکلات بازهم سرعت لود سایت بالاست و از نظر سئو هم رتبه خیلی خوبی داره؟ لطفا اساتید و کارشناسان نظر کارشناسی شون رو بفرمایند. با تشکر و درود یکی از معیارهای سئو بازدید بالاست .وقتی روزانه بازدید میلیونی باشه تاثیر این موارد در سئو کمرنگ تر میشه 1 لینک به ارسال
unid_user 63 ارسال شده در آذر 97 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در آذر 97 در 2 ساعت قبل، chem گفته است : یکی از معیارهای سئو بازدید بالاست .وقتی روزانه بازدید میلیونی باشه تاثیر این موارد در سئو کمرنگ تر میشه خوب وب سایت هایی که هنوز بازدیدکننده چندان زیادی ندارند ملزم به رعایت پارامترهای سئو هستند درسته ؟ ولی با بالا رفتن بازدید دیگه الزامی وجود نداره!!!؟ لینک به ارسال
MAH230 54 ارسال شده در دی 97 گزارش بازنشر ارسال شده در دی 97 وقتی گوگل می بینه با این اوضاع هم باز روزانه تعداد خیلی زیادی از مردم به صورت مستقیم وارد سایتش می شن و یا تو گوگل برندش رو سرچ می کنن دیگه امار جی تی متریکس معیارش نمی شه مثلا سایت من آمار بسیار بهتری در جی تی داره https://mahbano.net/ با دیجی کالا معاوضه می کنم لینک به ارسال
Mrbugx 0 ارسال شده در دی 97 گزارش بازنشر ارسال شده در دی 97 در در 12/20/2018 at 14:03، unid_user گفته است : سلام و درود دوستان گرامی ، امروز دیجی کالا رو توی وب سایت gtmetrix بررسی کردم نتیجه رو توی تصویر میبینید. چطور با وجود این مشکلات بازهم سرعت لود سایت بالاست و از نظر سئو هم رتبه خیلی خوبی داره؟ لطفا اساتید و کارشناسان نظر کارشناسی شون رو بفرمایند. با تشکر و درود سلام معیار گوگل برای سئو و ترافیک بازدید بالا، لزوماً gtmetrix و امثال این وب سایت ها نیستن! هیچ منبع موثقی تایید نکرده که معیارهایی که gtmetrix تعیین می کنن رعایت بشه شما نتیجه مطلوبی خواهی گرفت ! در حال حاضر مهم ترین فاکتورهای گوگل، در مرحله اول الگوریتم های خودش هست. الگوریتم هایی که دائماً در حال بروزرسانی بودنِ و همین باعث میشه تغییرات دائماً ارائه بشه تا وب مسترا بتونن استانداردهای لازم رو روی وب سایتشون اعمال کنن تا رتبه بهتری رو کسب بکنند. ممکنه یه وقتایی با تغییراتی که gtmetrix می گه باعث اختلال در قسمت های back-end و Front-end سایت بشه . یکی از مهمتارین و تضمینی ترین فاکتورهای گوگل محتوا هست ! یعنی اینکه محتوا یونیک باشه و به لحاظ تک بودن، کپی نبودن، رعایت اصول نگارشی، رعایت نکاتی مثل internal link یا ancher text ها، برچسب ها ، تگ های هدر H1-H6 و .. .. رعایت بشن دیجی کالا با قابلیت چند فروشندگی که ارائه داده عملا قسمت خیلی زیادی رو از دوش خودش برداشته و محتوا گذاری رو به دست فروشنده هایی که از طریق دیجی کلا دارن فروش می کنن سپرده، البته تنها زحمتش تنظیم یک قاعده و مقرراتی هست که فروشنده ها موظف هستن از روی اون مقررات محتوای خودشون رو تولید کنن مثل چند کلمه بودن، خوانا بودن، سایز و حجم عکس و ....... موضوع خیلی پیچیده تر از این حرفاس و این فقط یک قسمت خیلی کوچیک این ماجرا هست لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید
شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید
ورود به حساب کاربری