رفتن به مطلب

دو سوال درباره سئو


پست های پیشنهاد شده

سلام

 

من چند وقت پیش با یه متخصص سئو صحبت کردم در مورد سئوی سایتم، گفت که باید تمام مطالب قدیمی که بی ارزش و کپی هستن رو به مرور زمان حذف کنی و مطالبی که قابل ویرایش هستند هم باید ویرایش بشن. من از حدود 4600 مطلبی که توی سایت دارم حدود 4400 تاش باید حذف یا ویرایش بشن.

همونطور که میدونید حذف کردن یا ویرایش URL صفحات باعث ایجاد ارور 404 میشه و عواقب خوبی نداره، از بعضی دوستان پرسیدم، گفتن با توجه به اینکه ریدایرکت 301 به صفحه اصلی ضرر داره و ممکنه سایت رو به پنالتی ببره باید مطلبی که حذف میکنی رو به یک مطلب مرتبط ریدایرکت 301 کنی. اما این واسه من مقدور نیست، چون نمیشه 4400 تا مطلب رو که به مرور زمان حذف میکنم به اون 200 تا مطلب ریدایرکت 301 کنم، حالا به فرض میشه که 4400 تا مطلبو به 4400 تا مطلب دیگه ریدایرکت کرد اما به نظر خودم این واسه ریدایرکت 4400 تا مطلب به 200 تا مطلب امکان نداره. ( امیدوارم متوجه شده باشید چی میگم )

با خودم گفتم شاید اصلا نیازی به ریدایرکت نباشه و فقط کافیه مطالبی رو که حذف میکنم در گوگل وبمستر ( در بخش Remove URLs ) نوایندکس شون کنم. اما گفتم بهتره از شما راهنمایی بخوام تا بتونم کار درستو انجام بدم.

سوال من با توجه به متن بالا : بعد حذف مطالب قبلی اون هارو ریدایرکت کنم یا نوایندکس؟

ممنون

 

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...