رفتن به مطلب

مانیتور کردن صفحه وب و ارسال پیام بعد از تغییر خاص


پست های پیشنهاد شده

داخل یک سایت آموزشگاهی یک صفحه رزرو و ثبت نام کلاس وجود داره که لیست کلاس های موجود برای سطوح مختلف، تاریخ شروع، روز و ساعت و شعبه تشکیل کلاس نمایش داده می شه. کلاس هایی که تکمیل ظرفیت نشدند دکمه رزرو براشون فعال هست.
می خوام به طریقی این صفحه (صفحه جدول کلاس ها) هر مثلا 15 دقیقه مانیتور بشه و در صورتی که کلاسی در سطح X توی شعبه Y و ساعت Z برای ثبت نام فعال می شه رو اطلاع بده. (از طریق ایمیل یا SMS)

به دو طریق صفحه مورد نظر قابل دسترسی هست:
1- بدون ورود به پنل کاربری، که در این صورت تمام سطوح نمایش داده می شه و هر سطح جدول (HTML) خاص خودش رو داره که بالای جدول نام سطح نوشته شده و داخل جدول هم ستون یک کد سطح نمایش داده می شه (مثلا SPxxxx که S نشان دهنده سطح R لول داخلی سطح مثل سطح 1 لول 2 و x ها چند عدد هست که دقیق نمی دونم نشان دهنده چه چیزی هست)
2- با ورود به پنل، که در این صورت فقط سطحی که مجاز به ثبت نام هستید رو نمایش می ده.

به چه طریقی می تونم این کار رو انجام بدم؟

 

یک خورده عجله ای هست!

لینک به ارسال

سلام

بله قابل انجام هست، مثلا میتونید اول بیاید صفحه رو پارس کنید و مقادیرش رو مثلا با dom بگیرید و ذخیره کنید. مثلا با ریجکس هر سطر جدول رو جدا و توی دیتابیس بریزید.

بعد این عملیات رو بزارید توی کرون که هر بار صفحه رو بگیره و اطلاعات رو بگیره و با داده قبلی توی دیتابیس مقایسه کنه. و مثلا گر دکمه فلان تغییر کرد مقدارش رو چک کنید که مثلا فلان باشه و اگر بود اون سطر رو از دیتابیس بخونه و برای کاربر پیام بفرسته.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...