رفتن به مطلب

طراحی سایت با تم مشکی و طلایی


پست های پیشنهاد شده

سلام و درود

دوستان گرامی می خواستم یه وب سایت با تم مشکی و طلایی برای خودم طراحی کنم بنظرتون جواب میده یا نه زیاد جالب نیست؟

با تشکر و سپاس

لینک به ارسال

@unid_user

سلام 

بنظرم من ترکیب رنگ مشکی با زرد اگه درست استفاده بشه میتونه شکل زیبایی به قالب بده.

البته این دو رنگ کافی نیست و پیشنهاد میکنم از یه رنگ سومی که از لحاظ هارمونی به مشکی و زرد میاد استفاده کنید که جذاب تر بشه.

فکر میکنم چند نمونه از قالب هایی که مطرح هستن تو تم فارست رو از لحاظ رنگبندی بررسی کنید بهتون کمک میکنه.

 

لینک به ارسال

اول اینکه نوع این قالب چی هست؟خبری-فروشگاهی- شرکتی-شخصی؟ چون این رنگ بندی برای هر نوع قالبی مناسب نیست

رنگ بندی مشکی با طلایی یا نارنجی ترکیب خوبی داره

و یک رنگ مکمل مخصوصا برای المانها میتونه خیلی عالی باشه

و همونطور که m4xs051 گفتن دیدن قالبهای مشابه در تم فارست و غیره میتونه بهتون کمک کنه

لینک به ارسال
در 12 ساعت قبل، Mobin گفته است :

اول اینکه نوع این قالب چی هست؟خبری-فروشگاهی- شرکتی-شخصی؟ چون این رنگ بندی برای هر نوع قالبی مناسب نیست

یه قالب شرکتی هست و در زمینه طراحی سایت. اما راستش من تعداد زیادی قالب با تم های مختلف و طرح های مختلفی رو طراحی کردم اما بعد از یه مدت کوتاه پیش از اونکه قالب رو بالا بیارم یعنی بریزم رو هاست اصلی منصرف شدم و با خودم گفتم که خوب که چی اونقدرها هم خاص نیست. و خوب رفتم سراغ یه طراح جدید و خلاقانه که تک باشه و بازدید کننده ها رو به خودش جذب کنه.

البته از طرفی هم با خودم میگم خیلی از وب سایت ها هستند که اصلا قالب خاصی ندارند. و زیاد هم از نظر ui روی اونها کار نشده ولی دارن توی نت کار میکنن و پول و درآمد هم دارند.

ممنون میشم من رو راهنمایی کنید.

لینک به ارسال

روی اینترنت شما میتونین قالبهای زیادی برای شرکتهای طراحی سایت ببینین و ازشون ایده بگیرین
چیزی که مهمه اینه که کاربر برای چه چیزی به سایت شما میاد همونو براش بولد کنین.وقتی همه چیز دم دست و جلو چشم باشه کاربر ارتباط بیشتری باهاش پیدا میکنه
استفاده از عکسها و افکتهای مناسب این ارتباط رو بیشتر میکنه

لینک به ارسال
  • 4 سال بعد...

ترکیب رنگ مشکی و طلائی برای قالب های شرکتی و آرایشگاه ها و زیبایی بانوان امسال مد شده 

این قالب ها می تونه هم جذابیت داشته باشه هم ترس و عدم اطمینان و باید در به کار بردن رنگ ها دقت کنید که بتونه هر دو حالتی که تو ضمیر ناخودآگاه میاد رو خنسی کنه و خواسته ی شما رو برآورده کنه

بنده تو کار تبلیغات هستم و چند نکته رو از لحاظ روانشناسی رنگ خدمتتون می گم که تو قالب های تیره خیلی باید مراعات کنید

رنگ های تیره مثل مشکی تو نگاه اولیه باعث ایجاد دلهره و ترس می شه که اگر دقت کنید توی تمام تبلیغاتی که از رنگ مشکی استفاده شده داخلش یه رنگ مخالف هست که اون ترس رو از بین ببره

رنگ مشکی (بعد از نگاه اول) یه جور حس بهتون میده که دیگه بهش دقت نکنید و برین سراغ سایر گزینه ها و بیشتر رنگ مشکی رو توی بکگراند ها میارن که طرف مقابل دقتش رو به بکگراند از دست بده و بره سراغ محصولات که باعث میشه تمرکز اصلی بره روی محصولات و این میتونه روی نمایش محصول اصلی مفید باشه.

نکته ی بالا رو که در نظر بگیرید به معنای بالا بردن فروش شما نیست و برای بالا بردن فروش برمیگرده به خلاقیت شما که بتونید چطوری طرحی رو بسازید که جذاب باشه. 

رنگ مشکی خوشبختانه با طیف زیادی از رنگ ها همخوانی داره و می تونید برای ترفندهای جذب مشتری از رنگ های متقابلش استفاده کنید که همخوانی داشته باشه.

این که شما از یه طیف رنگی تیره ناگهان میری توی روشن (طلائی) باعث میشه یه هیجان تو ضمیر ناخودآگاه ایجاد بشه اما زیاده روی تو این کار باعث می شه ذهن فرد توی تصمیم گیری مردد بشه و یه جور پریشانی ذهنی بوجود میاره که باعث کاهش فروش می شه. پس باید دقت کنید که دائم تغییر طیف رنگی ندید و تقریبا طرح سایتتون طوری باشه با اسکرول دائم مشکی به طلائی تغییر پیدا نکنه

تغییر دائمی طیف رنگ باعث می شه حواس مخاطب پرت بشه و این روی فروش شما تاثیر گذار هست

برای مثال اینطوری بگم سایتتون اگر بکگراند مشکی داره هدر و فوتر سایت با خطوط نازک طلائی باشه نه اینکه یه استروک (خط دور) بزرگ بدید و ایجاد هیجان ناگهانی و پرت شدن هواس رو ایجاد کنید و برای منوهای کناری هم روی این مسئله دقت کنید.

- اگر سایتتون فقط از همین دو رنگ قراره ساخته بشه به نظرم خیلی زود مخاطبین رو خسته می کنه و آمار ماندگاری تو سایت میره پایین و بهتره از رنگ های مکمل مشکی هم استفاده کنید که بتونید با بازی کردن با اونها و سایه ها یه طرح شیک تیره داشته باشید و چون طیف رنگی تیره دائم داره جابجا میشه اما اونقدری تغییر تو رنگ ها و نور نیست که مخاطب متوجه بشه ، خیلی کمتر خسته میشه .

برای اینکه متوجه طیف رنگی همخوان با مشکی بشید میتونید ویندوز خودتون رو روی حالت دارک بزارید، متوجه می شید که فقط از رنگ مشکی ساخته نمی شه و طوری چیده شده که نه خسته بشید نه تمرکزتون رو از دست بدید و یکی از مهندسی ساز ترین طیف های تیره رو در اختیارتون میزاره ، اگر میخواهید طیف رنگی همخوان با مشکی رو پیدا کنید داخل اینترنت سرچ کنید "پالت رنگی مشکی یا تیره"

* در نهایت همه چیز برمیگرده به خلاقیت خودتون 

اگر قبل از طراحی تم هدف بزارید که مثلا میخوام این قسمت بیشتر در دید باشد و این قسمت مهم هست و... بهتر می تونید طراحی انجام بدید که با بازی کردن با تم و طرح ها و رنگ های دیگه بیشترین مخاطب رو به سمت هدفتون جذب کنید

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...