unid_user 63 ارسال شده در مرداد 97 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 97 سلام و درود دوستان گرامی راستش چند وقتی هست که بر روی سئوی یه وب سایت کار میکنم. دیگه دایره لغات و چشمه جملاتم خشکیده و به بن بست رسیدم. می خواستم بدونم اگه از لورم ایپسوم برای تولید محتوا استفاده کنم و اون وسطا کلمات کلیدی رو جا بزنم روی سئو تاثیر مثبت میزاره یا منفی؟ در هر دو حالت اگه ممکنه یه توضیح مختصر و مفید ارائه بفرمایید ممنون میشم. سپاس نقل قول لینک به ارسال
Hosseinpour 32 ارسال شده در مرداد 97 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 97 اگه سایت برای مشتری هست وظیفه تولید محتوا با خودشون هست، اگه برای خودتونه اصلا این کارو نکنید تک تک کلمات سایتتون رصد میشه توسط گوگل یمقدار وقت بیشتری بزارید بعد از چند ماه نتیجش رضایت بخشه میشه، از روی کتاب تایپ کنید یا باز نویسی و ترجمه کنید از سایت های رقبا گوگل کاملا هوشمند عمل میکنه و متوجه میشه محتوای سایت چی هست متن بدون معنی و بی سر و ته رو هم خوب تفکیک میکه از محتوای مرغوب... حالم از این جمله بهم میخوره انقدر شنیدیم ولی باید بگم "محتوا پادشاه است" 1 نقل قول لینک به ارسال
hesamkj 104 ارسال شده در مرداد 97 گزارش بازنشر ارسال شده در مرداد 97 سلام وقت تون بخیر این مقاله در مورد کلمات کلیدی lsi هست بعد از خوندن متوجه میشید که گوگل وقتی یک مقاله یا صفحه رو بررسی میکنه، ارتباط معنایی تک تک کلمات رو در نظر میگیره. لورم ایپسوم هیچ ارتباطی مسلما با کلمات کلیدی شما نداره. از طرفی برای اینکه چشمه تولید محتواتون دوباره بجوشه، ببین مشکلات و نیازهای بازارهدفت چیه؟ کتاب و مجلاتی که در زمینه مرتبط با کسب و کارت هستن رو پیدا کن و از اونجا محتوا بذار یا میتونی با یک استراتژی عالی، کاری کنی کاربرا واست تولید محتوا کنن بهش میگن ugc marketing strategy محتوایی هست که کاربرا واسط تولید میکنن. نقل قول لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .