رفتن به مطلب

راهنمایی برای حل بالا نیامدن سایت


پست های پیشنهاد شده

سلام

سایتم از روز گذشته وارد پنل مدیریت نمی شد

 از اخر شب کلا خود سایت هم دیگه بالا نمیاد و صفحه سفید شده

ادرس سایت : www.30namanews.com

ارور لاگ هم بررسی کردم این ارور ها ثبت شده :

 

[11-May-2018 20:44:43 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function apply_filters() in /home/namanews/public_html/wp-includes/load.php:316
Stack trace:
#0 /home/namanews/public_html/wp-settings.php(69): wp_debug_mode()
#1 /home/namanews/public_html/wp-config.php(91): require_once('/home/namanews/...')
#2 /home/namanews/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/namanews/...')
#3 /home/namanews/public_html/wp-login.php(12): require('/home/namanews/...')
#4 {main}
  thrown in /home/namanews/public_html/wp-includes/load.php on line 316
[11-May-2018 20:45:57 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function apply_filters() in /home/namanews/public_html/wp-includes/load.php:316

 

 

 

لینک به ارسال

سلام 

قالب رو داشتین ویرایش میکردین این اتفاق افتاد؟

در ضمن سایت شما HTTP ERROR 500 ارور میده

ویرایش شده توسط afshin171
لینک به ارسال

خطای داخلی سرور فقط مختص وردپرس نیست و با هرچیزی که بر روی سرور اجرا می‌شود، ممکن است رخ دهد. اما در وردپرس معمولا به خاطر افزونه‌ها و توابع پوسته رخ می‌دهد یا با فایل خراب htaccess. و محدودیت حافظه php اتفاق می‌افتد.

 http error 500

در بعضی موارد با خطای وردپرس http error 500 فقط موقع دسترسی به پنل مدیریتی مواجه می‌شوید در حالی که بقیه سایت به خوبی در حال کار کردن است. در ادامه راه حل‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

۱- جستجو برای فایل htaccess. خراب

اولین مشکلی که برای برطرف کردن خطای داخلی سرور یا وردپرس http error 500 باید بررسی کنید یک فایل htaccess خراب است که اینکار را می‌توانید با تغییر نام این فایل انجام دهید.
برای این کار با یک نرم افزار مدیریت FTP مثل filezilla وارد سایت شوید و در پوشه‌ای که فایل‌های wp-content و wp-admin و wp-includes قرار دارد فایل htaccess را به نامی دیگر مثل htaccess_old  تغییر دهید.

با این تغییر نام، سرور دیگر به این فایل خراب، دسترسی  ندارد چرا که از روی نام آن را می‌یابد و در صورتی که سایت شما بعد از تغییر نام درست کار کرد مشکل از این فایل بوده  و فقط برای ساخت دوباره این فایل به تنظیمات و سپس پیوند‌های یکتا رفته و دکمه ذخیره را بزنید با این کار فایل htaccess دوباره تولید می‌شود.

اگر این راه‌حل مشکل شما را حل نکرد ادامه این مقاله را  بخوانید…

۲- عبور از محدودیت حافظه PHP

وردپرس http error 500 ممکن است به خاطر عبور از محدودیتی که برای حافظه در php در نظر گرفته شده است رخ دهد که برای رفع این مشکل، فایل wp-config.php در شاخه اصلی وردپرس را ویراش کنید و خط پایین را تگ php اصلی اضافه کنید:

1
define('WP_MEMORY_LIMIT', '64M');

اگر فقط هنگام دسترسی به پنل مدیریتی با پیام وردپرس http error 500 مواجه می‌شوید راه دیگری وجود دارد که یک فایل متنی با نام php.ini  تولید کنید و در آن بنویسید : memory=64MB  و فایل را در پوشه wp-admin با استفاده از FTP ذخیره کنید.

خوب ممکن است که با این کار خطای وردپرس http error 500 دیگر نمایش داده نشود اما مشکل هنوز برطرف نشده است! مشکل از یک افزونه یا تابع پوسته که ضعیف کدنویسی شده است ممکن است رخ دهد که باید این پلاگین را پیدا و مشکل را برطرف کنید. این کار با دیدن log های هاست صورت می‌گیرد که برای دسترسی به این گزارش‌ها با ارائه دهنده هاست تماس بگیرید و مشکل را مطرح سازید.

اگر مشکل با افزایش حافظه برطرف نشد دو راه دیگر باقی می‌ماند که در ادامه بیان می‌شود…

۳- غیرفعال سازی همه افزونه‌ها

اگر که هیچ یک از راهکارهای قبلی مشکل را برطرف نکرد این مشکل ممکن است به خاطر افزونه خاصی رخ داده باشد یا چند افزونه که در کنار هم ایجاد مشکل کرده‌اند. خوب اول تمام پلاگین‌ها را باید غیر فعال کنید اما این کار باید بدون ورود به پنل مدیریتی صورت گیرد برای این کار دو راه داریم یکی اینکه از طریق FTP پوشه plugins را در پوشه wp-content تغییر نام دهید که افزونه‌ها از دسترس وردپرس خارج شود.

خوب دیگر نمی‌توانید وارد پنل مدیریتی شوید. با تغییر نام دوباره از نام جدید به plugins افزونه‌ها را برای وردپرس قابل دسترس کنید اما این بار افزونه‌ها همه غیر فعال‌اند. حالا یکی یکی افزونه‌ها را فعال کنید تا بفهمید که مشکل از کدام افزونه است.

راه دیگر غیر‌فعال سازی همه افزونه‌ها، استفاده از phpMyAdmin است. اگر نمی‌دانید که چگونه به phpMyAdmin دسترسی داشته باشید از شیوه FTP استفاده کنید. در پایگاه داده وردپرس به جدول wp_options رفته و نام تنظیمات active_plugins را بیابید و مقدارش را به  a:0:{} تغییر دهید.
اگر که مشکل حل شد متوجه خواهید شد که یکی از افزونه‌ها باعث وقوع خطای وردپرس http error 500 شده است. اما اگر هنوز هم مشکل دارید فایل‌های اصلی وردپرس را از یه فایل تازه نصب و دوباره بر روی هاست آپلود کنید. این کار هیچ‌کدام از اطلاعات شما را حذف نخواهد کرد ولی اگر یکی از فایل‌ها خراب شده باشد، مشکل را برطرف می‌کند.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...