رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان .

پس از کلی تحقیق و تفحص در مورد انتقال سایت جوملایی خودم https://cctv-ip.ir به وردپرس و قالب نیلسن مثل این سایت https://diyakala.com  به این نتیجه رسیدم که هیچ افزونه و پلاگینی نیست که بتونه درست حسابی این کار را تضمین شده انجام بده در نتیجه میخام این کار را دستی انجام بدم.

سایت  https://cctv-ip.ir    که قصد انتقالش را دارم با فروشگاه ساز ویرچومارت و مدیریت محتوا کی 2 نوشته شده و همین کار را سخت کرده . بالای 500 محصول داخلش هست و حدودا 300 صفحه داره که نباید 404 بشه . داخل گوگل هم 3800 صفحه ایندکس داره که این کار را سخت کرده اما غیر ممکن نیست. وبسایت Diyakala.com هم ماله خودمه و خیلی از محصولات  وبسایت جوملایی و این وبسایت مشترک هستند که باعث میشه از نظر محصولات و مطالب کارم سبک تر بشه . الان قصد دارم کار را شروع کنم اما نمیدونم از کجا باید شروع کرد . دارم یک بسته نصبی از وبسایت وردپرسی درست می کنم که ببرم روی دامنه cctv-ip.ir اکسترکتش کنم و صفحاتی که آدرسش تغییر میکنه را redirect کنم . قبلا با افزونه یوآست ریدایرکت می کردم . راه آسونتری نداره؟ کسی تجربه ای در زمینه مهاجرت دستی از جوملا به وردپرس داره؟ لطفا راهنمایی کنید از کجا شروع کنم که به مشکل 404 و این جو حرفها نخورم....

 

لینک به ارسال
  • 2 هفته بعد...

سلام

بهترین راه برای انتقال هر سیستمی به سیستم دیگه، انتقال و تبدیل از سمت دیتابیس هست.

مسلما همه چیز تضمین شده و درست منتقل میشه.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...