رفتن به مطلب

بک لینک سازی با وبلاگ ها


sir1

پست های پیشنهاد شده

سلام

بعد از انتشار مطالب در سایت سعی میکنم که اون مطلب را در حدود 6 وبلاگ دیگه ثبت کنم و به همون مطلب در سایت خودم لینک بدم. این کار از نظر گوگل چه تاثیری در رتبه سایت دارد؟

ایجاد تعداد زیادی بک لینک به این صورت در اینده مشکل ایجاد نخواهد کرد؟

ممنون میشم دوستان سئو کار نظرات و تجربه های خودشان را به اشتراک بزارن.

لینک به ارسال

دوست عزیز بک لینک قضیه اش فر ق داره

این کار کپی محسوب میشه

شما باید یه مقاله دیگه در سایتی دیگر بنویسید و در لابه لای متن مقاله به مطلبی که در سایتت خودتون نوشتین اشاره کنید و لینک بدین

اینطوری بک لینک کار میکنه

لینک به ارسال

لینک سازی از طریق ساخت وبلاگ قبلا تاثیر مثبتی داشت ولی الان گوگل این کار رو شناسایی میکنه . شما میتونید وبلاگی هم داشته باشید که داخلش مطالب مختلف میزارید و گاهی هم بک لینکی براش ثبت میکنید که مفید واقع میشه ولی اگر وبلاگ رو برای دریافت بک لینک زدید و یکی دو تا مقاله توشه و دائماً از همش به سایت شما بک لینک داده شده این میتونه امتیاز منفی هم برای شما داشته باشه .

لینک به ارسال
  • 2 هفته بعد...

استفاده از وبلاگ تا  سال قبل برای سئوجواب میداد یعنی میومدی وبلگ های مختلف ایجاد میکردی و از اونها به سایتت لینک های زیادی میدادی برای سئوش خیلی خوب کیشد ولی تو الگوریتم جدیدش این موضوع تاثیر مثبت چندانی نداره بهتره برای هر سایت وبلاگ اگه ساختید  یه تعادل در لینک و مطلب قرار دادن در اون رعایت کنید

لینک به ارسال
  • 1 ماه بعد...

چندتا مورد رو باید بهتون بگم :

  • اگر کسی از سایت شما مطلبی رو کپی کنه، یک امتیاز مثبت برای شما هستش. پس مطالب رو کپی کنید و داخل وبلاگتون منتشر کنین و طبیعتا لینک های داخلی که از قبل داخل متنتون بوده (اگر نیست حتما باید باشه!) یجورایی لینک داخلی محسوب می شن.
  • اگر یک وبلاگ دائما به شما لینک بده، یکم مشکوکه! برای همین از وبسایت های مرتبط هم مطالب رو کپی کنین و داخل وبلاگتون بزارین. به این ترتیب به سایت های دیگه هم لینک داده شده و این کار طبیعی اش میکنه
  • نوشتن مطالب یکتا برای هر وبلاگ زمان بره و نیاز به یک تیم داره که مداوم کار بکنه. اما خب طبیعتا ارزش بک لینک ها رو بالا میبره چون که بک لینک ها از یک محتوای یونیک دارن به سایت ارسال میشن.

بنابراین باید بگم لینک سازی در وبلاگ هنوز هم خیلی خوبه و جواب میده. 

راستی برای لینک سازی اگر خیلی مشتاق هستین، این رفرنس آموزشی رو بخونین. کلی از مباحث لینک بیلدینگ رو توضیح داده..

ویرایش شده توسط nimahz76
آدرس مقصد لینک اشتباه بود
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...