رفتن به مطلب

نصب قالب شبیه دمو


پست های پیشنهاد شده

سلام.قالبهایی که توی اینترنت معرفی میشن رنگ و لعاب عالی دارن دانلود میکنی پوسته رو فعال میکنی که یهو آدم نا امید میشه.یه صفحه به هم ریخته که حال آدمو خراب میکنه.
از اساتید میخام یک بار برای همیشه توضیح بدن و راهنمایی کنن که این همه فولدر توی پک قالب برای چیه و کجا باید کپی بشن و نحوه صحیح نصب قالب به چه صورت هست.
مثل همین قالب که من دانلود کردم (تصویر پیوست شده)و کلی پوشه داره.فایل xml  هم داشت ولی موقع درون ریزی ارور میده که فایلها رو پیدا نکرده.فایل اصلی قالب sarraty هست ولی نمیدونم بقیه رو باید چکار کرد.
 

Untitled.jpg

لینک به ارسال

درود

قالب های تجاری معروف و پر طرفدار همگی دارای فایل های درون ریز و یا حتی بخشی برای نصب و راه اندازی کامل قالب درشون تعبیه شده که با چند کلیک میتونید به نمونه ای شبیه به دمو دست یابید . 

اما اگر به هر نحوی قالب شما نسخه دانلودی و یا نال شده می باشد ، باز هم مشکلی نیست چون هر قالبی همراه با مستندات عرضه میشه که این مستندات به صورت کامل و همراه با جزئیات طریقه نصب و کار با قالب رو شرح دادند . 

برای مثال در همین قالبی که تصویرش رو قرار دادید بی شک اطلاعات مورد نیاز شما برای نصب و کار با قالب درون پوشه Documentation گنجانده شده .

یک نکته مهم اینکه ، بعضی از قالب های دانلودی دارای فایل های تکمیلی نیستند و یا نسخه های منسوخ شده در اون ها قرار گرفته که همگی اینها میتونن دلیلی برای عدم نصب و یا مشکلات دیگر باشند . 

 

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...