رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

با سلام

شرمنده دوستان  تو سایت من چندین محصول که موجودی نیست و دیکه نمیاد رو از سایت حذف کردم اما لینک این محصولات هنوز حذف نشده شرمنده راهی هست که بشه لینک محصولی که حذف کردیم رو نیز حذف کرد.

با تشکر

لینک به ارسال
ارسال شده در (ویرایش شده)

ممنون

ببینید تو سایت من قسمت محصولات تعدادی از محصولات که دیگه وجود ندارد رو حذف کردم اما لینک خود محصول رو نمیدونم چه جوری حذف کنم.

مثال محصولی به نام صندلی کالسکه کانگورو بوده که من این محصول رو به دلیل نبود موجودی کلا حذف کردم. لینک نمایش این محصول رو میخوام حذف کنم.

ممنون

http://babycen.com/product-tag/

الان کد گذاشتم تا ریداکت بشه به صفحه اصلی سایت این محصول و حتی برچسب کامل حذف شده اما هنوز لینک وجود داره و میگه صفحه مورد نظر پیدا نشد

ویرایش شده توسط reza68
لینک به ارسال

سلام

ببینید این صفحه ای که شما دارید در واقع تگ محصول هست. و خود محصول نیست چون نام بعد از دامنه ی شما اشاره داره به product-tag و این یه صفحه برای تگ های محصول هست یا می تونه یک تگ خالی باشه. اگر میخواهید از ایندکس گوگل حذفش کنید از Remove URL استفاده کنید و یا حذف این محصول رو توسط Mark As Fixed به وبمستر اطلاع بدید.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...