رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

بنام خدا

:::لینک دانلود قالب فراسر:::

دانلود قالب  

خیلی وقت هست که به دنبال یک قالب وردپرسی ای بودم که جدا از ساده بودن، بتوانم با آن کد لایسنس و چیزایی از این دست بفروشم. علاوه بر اون کد فروخته شده بلافاصله به شماره موبایل مشتری هم پیامک بشه.

قالبها و افزونه های زیادی ادعا داشتند که می توانند این کار را انجام دهند؛ اما در واقع هیچکدام کامل نبودند و پاسخی برای نیاز صاحبان فروشگاه نداشتند.

بالاخره بر آن شدیم تا یه قالب ساده و در عین حال سریع و کارآمد برای این کار آماده کنیم. بعد از فراز و نشیب های بسیار، الان در خدمت شما هستیم با معرفی قالب فراسر.

قالب فراسر یک قالب وردپرس هست که با اون میشه کارای زیادی رو انجام داد. یه نمونه ی معروف از اون فروش کارت شارژ هست. از طرف دیگه میشه با اون کد لایسنس هم فروخت. یعنی یه سایت فروش لایسنس آنتی ویروس داشت.

با قالب فراسر می تونید هر نوع خدمتی که بر اساس کد و یا متن باشه انجام دهید. مثل فروش اپل آیدی و یا فروش یه جمله عاشقانه به طوری که هر جمله در یک سطر باشه و آپلود بشه و ...

تصاویری از قالب فراسر رو می بینید:

screenshot

این قالب توسط قلم سافت کدنویسی و آماده شده است و زحمت فارسی سازی اون رو بچه های همیاروردپرس کشیدن که به نشانه ی تشکر، متن پایین وبسایت حفظ شده است.

هنگامی که بر روی هر کدام از دکمه های پرداخت کلیک کنید؛ با صفحه ی زیر منتقل می شوید:

screen2

این تصویر در واقع سبد خرید شماست. این صفحه به صورت خودکار به صفحه پرداخت منتقل می شود. انتقال خودکار اختیاری است که می توانید آن را از این صفحه حذف نمایید.

در ادامه کاربر به صفحه زیر هدایت می شود. در این صفحه با وارد کردن تنها شماره موبایل خود می تواند خرید را انجام دهد. وارد کردن پست الکترونیکی اجباری نیست.

 

screen3

بعد از وارد کردن اطلاعات و پرداخت، بلافاصله کد مدنظر، به شماره شما پیامک می گردد. این قالب بر اساس پنل پیامکی sms.ir نوشته شده است. بزودی پنل های پیامکی  دیگر نیز به این قالب اضافه خواهند شد.

 

اگر شما هم مدتهاست که به دنبال چنین قالبی هستید می توانید هم اکنون با کلیک بر روی متن آن را دانلود کنید

 

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...