رفتن به مطلب

مشکل با پیدا نکردن jquery برای owl-carousel

unid_user

پست های پیشنهاد شده

سلام

به کمکتون نیاز دارم.

به مشکل خوردم برای اضافه کردن یک فایل جاوا اسکریپت برای ایجاد اسلاید شو (owl-carousel) در تم وردپرس.

این تم html بوده که درحال تبدیل اون به تم وردپرس هستم.

کد جاوااسکریپت: این کد رو کجا باید قرار بدم که مشکل اسلایدشو حل بشه؟

<script>
		// You can also use "$(window).load(function() {"
		$(function () {
		  // Slideshow 
		  $("#slider").responsiveSlides({
			auto: true,
			pager: false,
			nav: true,
			speed: 500,
			namespace: "callbacks",
			before: function () {
			  $('.events').append("<li>before event fired.</li>");
			},
			after: function () {
			  $('.events').append("<li>after event fired.</li>");
			}
		  });
		});
	</script>

آدرس دهی در فانکشن وارد کردم: این درسته که میتونم کدهای جاوا اسکریپت و توی فوتر قرار بدم و بعد از طریق فانکشن یا حالا هر روش دیگه ای اونا رو فراخونی کنم که دیگه همچین مشکلی پیش نیاد؟

<?php

function insert_style() {
		wp_enqueue_style('zerogrid' , get_template_directory_uri().'/assets/css/zerogrid.css');
		wp_enqueue_style('style' , get_template_directory_uri().'/assets/css/style.css');
		wp_enqueue_style('responsiveslides' , get_template_directory_uri().'/assets/css/responsiveslides.css');
		wp_enqueue_style('font-awesome-min' , get_template_directory_uri().'/assets/font-awesome/css/font-awesome.min.css');
		wp_enqueue_style('owl-carousel' , get_template_directory_uri().'/assets/owl-carousel/owl.carousel.css');
		wp_enqueue_style('owl-theme' , get_template_directory_uri().'/assets/owl-carousel/owl.theme.css');
		wp_enqueue_style('menu' , get_template_directory_uri().'/assets/css/menu.css');

//add scripts

wp_enqueue_script('jquery183-min' , get_template_directory_uri().'/assets/js/jquery183.min.js');
		wp_enqueue_script('script' , get_template_directory_uri().'/assets/js/script.js');
		wp_enqueue_script('jquery-latest-min' , get_template_directory_uri().'/assets/js/jquery-latest.min.js');
		wp_enqueue_script('responsiveslides-min' , get_template_directory_uri().'/assets/js/responsiveslides-min.js');
		wp_enqueue_script('owl-carousel-min' , get_template_directory_uri().'/assets/owl-carousel/owl.carousel.min.js');
	}

add_action('wp_enqueue_scripts' , 'insert_style');

?>

خطایی که با بررسی inspect element متوجه شدم اینه که اصلا فایل owl-carousel.js خونده نمیشه.

ممنون.

ویرایش شده توسط masoudch
لینک به ارسال

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید

ورود به حساب کاربری
  • اضافه کردن...