رفتن به مطلب

دامنه با www یا بدون www


modlebas

پست های پیشنهاد شده

دوستان این دامین رو تازه ثبت کردیم و بنظرتون با w بالا بیاریمش یا بدون w

تجربه میگه بدون w باشه بهتره، چون کوتاهتره. ولی رتبه w بیشتره.

نظر شما چیه؟!

Capturexzxzasqw3223541q.JPG

ویرایش شده توسط modlebas
لینک به ارسال

سلام

بنده سایتم رو با w ثبت کردم، تا اونجایی که من کار کردم حرفه ای تر هست و کمی سخت تر ، چون وب مستر زیاد حساس هست بهش ، ولی دوستانی که سایت دارن و بدون w ثبت کردن راحت تر هستن ، در مورد اینکه رتبه بیشتری داره هم اطلاعی ندارم ، مثلا تو دابلکیت کانتنت گرفتن w زیاد گیرمیده، تو حذف شدن لینک ها 404 میاره ، اما تو بدون w اینا نیست، تا جایی که من داشبورد رو دیدم همچین چیزی اتفاق نیفتاده ، تو همن قضیه استفاده از EDD برای من کپی گرفته با w هست ، برای سایت بدون w کپی نگرفته ، البته جایی خوندم که اصلش این هست که گوگل کپی بگیره، اگر نمیگیره یه جای سایت میلنگه ، اگر از برچسب های حذف شده ارور 404 نمگیره یه جای سایت میلنگه

البته اینا تجربیات هست، اما این خط قرمز رنگ رو نمیدونم تا چه حد صحت داره!

لینک به ارسال

اره منم کلا با w حال نمیکنم نبودنش بهتر از بودنش است. به همه هم توصیه کردم بدون w استفاده کنن جز موارد خاص که فکر کنم این یکی هم جز همون موارد باشه

بببنیم نظر بقیه دوستان چیه 

 

لینک به ارسال

سلام

به نظر من استاندارد کار کنید بهتره چون ممکنه یک تکنولوژی بیاد که بدون w کار نکنه ولی امکان اینکه تکنولوژی جدیدی بیاد و با w مشکل داشته باشه خیلی کمه.

لینک به ارسال

تنها نکنه ای که در سئو درباره www وجود دارد این است، که سایت شما هم با www و هم بدون www بالا نیاید و تکلیف را برای موتور های جستجو روشن کرده باشید.اگر سایت با www دوست دارید، آدرس بدون دبلیو خود را به آدرس با دبیلو خود ۳۰۱ ریدایرکت کنید (یا برعکس) تا محتوای تکراری با دو آدرس نشان داده نشود و همچنین در وب مستر تولز گوگل، تعیین شود، که سایت در نتایج گوگل با www نشان داده شود یا بدون www . www یک ساب دامین است که از قدیم باب شده است که هر سایتی با www شروع شود.گوگل به خوبی این را می داند، و اگر شما سایتتان حتی با Www و بدون آن، بالا باشد، و هیچ تنظیماتی هم در گوگل وب مستر تولز اعلام نکرده باشید، مشکلی به وجود نمی آید.اما به هر حال بهتر است، اصولی و استاندارد عمل کنید.چیزی که ساده است(۳۰۱ ریدایرکت بدون www به با دبلیو یا برعکس، به سلیقه خودتان)، چرا رعایت نشود؟ اینها تمام مواردی بود که در رابطه با Www و مرتبط با سئو بود.در سئو موضوعات بسیار مهمتری هست که باید به آنها بپردازید.

لینک به ارسال

تشکر از همه دوستان. لطفا درباره عکسی که پیوست کردم بیشتر بحث کنید. 

ایا رتبه یک صفحه یا همان pa ارزش چشم پوشی بدون w داره یا نه ؟!

ویرایش شده توسط modlebas
لینک به ارسال

با w یا بدون w

کلا سلیقه ای هست و هیچ تفاوتی با هم ندارن و حتی در SEO هم هیچ تاثیری ندارن

به  شخصه بدون W رو ترجیح میدم

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...