رفتن به مطلب

تجهیزات نمایشگاهی


noush470

پست های پیشنهاد شده

غرفه سازی نمایشگاهی ابزاری قدرتمند.زائیده برنامه ریزی دقیق شرکت کننده و ایده خلاق طراح واجرای منحصر به فرد پیمانکار برای نمایش انواع فعالیت هاو تکنیک های فروش است .
از کف سازی میتوان برای زیبایی و متمایز بودن غرفه نمایشگاهی بهره گرفت.کف سازی موقت غرفه نمایشگاهی در کمترین زمان قابل اجرا میباشد.
لیست اقلام ما شامل:خوان،میز،کانتر،صندلی های فلزی و پلاستیکی،انواع قفسه و کمد،یخچال،آب سرد کن و آب گرم کن،…DVD،پروژکشن،کفپوش،جاکا تالوگی،موکت،نمایشگر LED ،مبل یک نفرهو دو نفره،صندلی کانتر. لازم به توضیح می باشد قیمت های ارائه شده
تجهیزات نمایشگاهی از سوی شرکت آرمان کاملا رقابتی و مناسب است و وسایل ارسال شده در حد نو و بعضا نو میباشد و بازرسی های لازم توسط کارشناسان شرکت قبل از ارسال انجام می پذیرد. شرکت آرمان با تجربه چندین ساله در امور نمایشگاهی و کارمندان مجرب و متخصص، افتحار دارد خدمات مناسب را با بالاترین کیفیت در کوتاهترین زمان ارائه نماید. حضور پررنگ در نمایشگاه های داخلی و خارجی مقوله بسیار مهمی برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی شرکت ها می باشد تا با تبدیل غرفه های خود به مکان خاص بهترین تاثیر گذاری را برای معرفی محصولات و خدمات خود ایجاد نماید و ضمننمایش قدرت لا تاثیر بر ضمیر ناخداگاه مخاطبان بتواند سهم بیشتری ار بازار را کسب نماید و این امر باعث می شود تا شما در میان صد ها و یا هزاران نفر از غرفه داران و بازدید کنندگان به یاد ماندنی تر شوید و نتایح هیجان انگیزتری را بدست آورید.

 
 
لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...