رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

 

بهینه سازی صفحه نخست سایت یکی مواردی می باشد که هر مدیر سایتی باید آن را در طراحی سایت خود در اولویت لحاظ نماید . صفحه اول سایت لیستی از موارد را شامل می شود که مجموع آنها حاصل نمایش صفحه اول سایت می گردد . در صفحه اول سایت خود بیشتر به موضوع کسب و کارهای متناسب با زمینه کاری خود و همچنین بروی کلمه کلیدی مورد نظر بپردازید . اما چه روشی وجود دارند که بتوان صفحه اصلی سایت خود را از نظر سئو و بهینه سازی سایت نسبت به کلمات کلیدی خاص آماده کنیم ؟
در ادامه مطلب به این موضوع پرداخته شده است .

 

تاثیر عنوان سایت در بهینه سازی سایت ب 

 

عنوان صفحه اصلی سایت شما چه می باشد ؟ توجه داشته باشید که عنوان صفحه اصلی خود را مناسب با کلمه کلیدی خود انتخاب نمایید . در واقع کلمات کلیدی خود را براساس اولویت در نام سایت خود و صفحه اصلی قرار دهید . در سیستم مدیریت محتوا این امکان وجود دارد که عنوان وب سایت را در دیگر صفحات نیز تکرار نمایید. این امر نیز می تواند در پیشرفت بهینه سازی سایت و سئو سایت شما کمک کننده باشد زیرا که به گوگل می فهمانید که تمامی صفحات و محوریت وب سایت شما آن کلمه کلیدی انتخابی می باشد.


هدینگ ها و تگهای مطالب و تاثیر آنها در بهینه سازی

در طراحی سایت اصطلاحی با عنوان تگ های هدینگ داریم که به صورت h1، h2، h3 الی h6 وجود دارد که در روند پروژه بهینه سازی و سئو سایت شما بسیار کارآمد می باشند . در تگ h1 باید عنوان سایت و یا موضوع اون صفحه از سایت خود را بگذارید که شامل کلمه کلیدی هم می باشد . علاوه بر h1 می بایست تگ h2 را نیز در صفحه اصلی قرار دهید و در آن کلمه کلیدی خود را به همراه کلمات وابسته درج نمایید. یعنی اگر کلمه کلیدی شما  " برنامه نویس سایت " است پس در تگ h2 کلماتی همچون برنامه نویس سایت اختصاصی  ، برنامه نویسی سایت خبری و غیره را درج نمایید. علاوه بر این می توانید از تگ h3 و h4 و غیره را استفاده کنید. استفاده از تگ ها و کلماتی که در آن استفاده می شود براساس ارتباط آن با کلمه کلیدی اصلی شما انتخاب می شود. در واقع استفاده از کلمه کلیدی در هدینگ ها می تواند ارتباط بیشتر سایت شما را با آن کلمه کلیدی نشان دهد.


بهینه سازی محتوای صفحه نخست

مطالب صفحه اصلی خود را با قرار دادن کلمات کلیدی خود انتخاب نمایید و در حد دو یا سه پاراگراف ایجاد نمایید. محتوا و متن به وسیله خزنده های گوگل خوانده می شود و می تواند دربهینه سازی سایت و سئو سایت شما اثرگذار باشد ، پس لطفا از تصاویر متعدد و در حجم بالا در صفحه اول استفاده نکنید چون باید بدانید شاید تاثیرگذاری مثبتی در جهت طراحی سایت خود گذاشته اید ، اما تاثیر منفی در بهینه سازی سایت و سئو سایت خود گذاشته اید.


بک لینک در بهینه سازی صفحه نخست سایت

جدا از ساخت بک لینک های داخلی  ( ارتباط بین صفحات ) باید به سایت خود اعتبار دهید. بک لینک ها یا همان لینک دهی خارجی به سایت شما اعتبار بخشی می نمایند. هرچند شما از سایت های دیگر، لینک های بیشتری دریافت نمایید می توانید اعتبار خود را برای گوگل بیشتر کنید و در بهینه سازی سایت خود تاثیرگذاری مثبتی بگذارید.

 

لینک منبع :   تاثیرات بهینه سازی سایت در صفحه نخست

 

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

جناب mehdi.tayebi این نکته  هم در مورد بکلینک و انکر تکس هم گرفتن بک لینک توسط نقطه(.) و - و ....  ارزشی احتمالا نداره و ممکنه تاثیر معکوس هم بذاره

 

نمونه:

در 25 دقیقه قبل، mehdi.tayebi گفته است :

. اما چه روشی وجود دارند که بتوان صفحه اصلی سایت خود را از نظر سئو و بهینه سازی سایت نسبت به کلمات کلیدی خاص آماده کنیم ؟

- لینک دار :huh:

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...