رفتن به مطلب

سرعت لود بسیار پایین سایت


پست های پیشنهاد شده

  • تعداد درخواست های بالا

ببینید دوست عزیز . اولین نکته ای که باید رعایت کنید و تاثیر بسیار بالایی داره تعداد درخواست هاست . هر فایلی که لود میشه یک درخواست محسوب میشه (عکس ، شیوه نامه ، جاوا اسکریپت و . . ) سایت شما 127 درخواست داره که خیلی بالاست . یک سایت عادی در حدود 30-60 درخواست داره . برای حل این مورد شما باید از طراح بخواید که عکس های قالبتون رو در فایل css جا بده و عکس ها خارج از شیوه نامه لود نشن . این کار درخواست ها رو به شدت کاهش میده . در صورت امکان هم از تکنیک image sprites استفاده کنید که تا حد امکان درخواست ها کم بشه .

  • بهینه سازی عکس ها

عکس های سایت باید تا حد امکان حجمشون کم باشه . دقت کردم اکثر عکس هاتون دارای حجمی در حدود 30 تا 50 کیلوبایت بود . این مورد رو قرار بدید در کتار اینکه عکس های شما سایز بندی نشدن . یکی از فواید سایز بندی اینه که مرورگر میدونه برای عکس چقدر طول و عرض انتخاب کنه و میتونه از ادامه عکس نوشته ها رو لود کنه و به مرور عکس هم لود بشه . حتما این مورد رو هم در دستور کارتون قرار بدید. زیاد سخت نیست . من دقت کردم عکس های مطالب یک اندازه هستن (480px × 258px) داخل ویرایشگر مطلب میتونید عکس رو انخاب کنید و گوشه عکس (جایی که میشه با نگه داشتن کلیک موس عکس رو بزرگ و کوچیک کرد) اگه کلیک کنی (لازم نیست سایز عکس رو تغییر بدید) سایز به تک عکس اضافه میشه «« در مرورگر موزیلا میشه اما توی کروم نه »»

  • برداشتن علامت ؟ از انتهای آدرس عکس ها

مورد عجیبی که در سایت شما دیدم این بود که در انتهای عکس ها و فایل ها علامت ؟ اومده بود . این کار باعث میشه کش ÷ذیر نباشن عکس ها و با هر بار لود صفحه عکس ها بطور کامل و از اول لود بشن . هر افزونه کشی هم نصب کنید باز هم عکس ها با علامت ؟ در انتها کش نمیشن . این مورد هم از مورادی هست که نقش زیادی در لود بالای سایتتون داره .

چند پیشنهاد :

  1. بخش نرم افزارهای کاربردیتون تعداد عکس های بالایی داره . سعی کنید اون قسمت رو حذف کنید .
  2. در قالب شما اول سایدبار لود میشه بعد صفحه که این ناشی از طراحی بد قالب هست و معلومه که اصلاً در قالب سئوی مناسبی به کار نرفته
  3. آدرس مطالبتون رو کوتاهتر انتخاب کنید . لینک هاتون خیلی طولانی هستند .
  4. طراح شما بجای استفاده از تکنیک های css سعی کرده طرح رو با عکس پیاده سازی کنه . مثلاً در قسمت بالای سایت توی کادر این عکس لود میشه


http://www.zoobino.com/wp-content/themes/zoobino_onliner.ir_2012-11-17/images/inner-links.jpg?5b18fe

موارد زیادی به چشم میاد در مورد قالبتون که باعث میشه کند لود بشه . قالبتون به نظرم کد نویسیش بضعیف بوده . شما برای تست سرور میتونید از قالب پیش فرض وردپرس استفاده کنید ببینید آیا سرعت سایتتون خوب میشه یا نه . اگر مشکل حل شد پس قالب مشکل داره و اگر نشد سرورتون هم مورد داره .

ممنون از راهنمایی های کامل و جامع تون .واقعا مطالبی که فرمودین نکات بسیار مهمی هستند که متاسفانه باعث شده سایت ما بسیار دیر لود بشه.

راستش ما میخواستیم سایتمون از نظر سرعت واقعا بهترین باشه . من میخواستم اگر امکان داره این مواردی که حضرت عالی فرمودین رو شما برام انجام بدین. هزینه ش هم بفرمائید چقدر میشه

ممنون

لینک به ارسال

دوست عزیز این انجمن برای اینه که ما شما رو راهنمایی کنیم تا علاوه بر اینکه شما چیزی یاد بگیرید و سایتتون طبق نظرتون باشه دیگران هم بتونن استفاده کنن و مشکلاتشون رو بتونن به تنهایی رفع کنن .

من این راهنمایی ها رو به شما کردم . شما میتونید این راهکارها رو پیاده سازی کنید . اگر سوالی هم داشتید من در خدمتم . اما با اینکه برام سود اقتصادی داره که این کار رو انجام بدم و هزینش رو بگیرم اما این کار با اهداف انجمن وردپرس فارسی سازگار نیست .

شما شروع بفرمایید و کار رو آغاز کنید در نهایت اگر دیدم واقعاً نمیتونید درست کنید به رایگان یک سری کارهایی که وقت زیادی نمیخواد رو براتون انجام میدم .

لینک به ارسال
  • 1 سال بعد...

سلام دوستان میخواستم بدونم چرا افزونه super cache رو نصب میکنم سرعت سایت 40 ثانیه لودینگ به 1.5 افزایش پیدا میکنه یعنی بدتر میشه.بعدا میشه کسی لطف کنه سرعت سایت و هاستینگ منو چک کنه که به طور کل خوبه یا بده؟؟

لینک به ارسال
  • 5 ماه بعد...

سلام میدونم این تاپیک خیلی قدیمیه و بالا اوردنش شاید کار درستی نباشه ولی من سایتم فک کنم یه وضعی صد برابر بدتر از این سایتی که بررسی کردید داره ممنون میشم بگین چیکار کنم میتونید چکش کنید ؟؟ هنوز هیچ مطلب خاصی هم روی سایت نذاشتم

www.urbansem.ir

لینک به ارسال

سلام میدونم این تاپیک خیلی قدیمیه و بالا اوردنش شاید کار درستی نباشه ولی من سایتم فک کنم یه وضعی صد برابر بدتر از این سایتی که بررسی کردید داره ممنون میشم بگین چیکار کنم میتونید چکش کنید ؟؟ هنوز هیچ مطلب خاصی هم روی سایت نذاشتم

www.urbansem.ir

مشکل از سرور هاست شماست میزبانی خودتون رو تغییر بدید .

لینک به ارسال
یه مشکل بدتر آقا این سایتی که توی اون تاپیک بود اصن نمیتونه سایتم رو آنالیز کنه :|

http://gtmetrix.com/reports/www.urbansem.ir/LawT6sRZ

,

http://www.woorank.com/en/www/urbansem.ir

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...