رفتن به مطلب

چرا سایت های بزرگ رسپانسیرو نیستند؟


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان. به نظر شما چرا سایت هایی مثل دی جی کالا یا کلا اکثر سایت هایی که توجه کردم asp هستن رسپانسیو نیستن؟ 

لینک به ارسال

جدیدا سایت ها دارن به سمت نسخه موبایل میرن نه رسپانسیو. یعنی در واقع خود سایت نیست که رسپانسیو میشه نسخه دیگه ای از سایت هست که برای موبایل با کوئری های کمتر و بهینه تر نوشته شده و نمایش داده میشه. خود وردپرس هم تابعی داره که بوسیله اون متوجه میشه که یوزر با موبایل وارد شده یا نه که اگر با موبایل وارد شده بود نسخه مورد نظر رو نمایش میده. در واقع نسخه موبایلی رو میشه مثل یک اپ نوشت که برخی سایت ها هستند که میتونید توشون بنویسید و پیش نمایش بگیرید و ...  .

برخی دیگر از سایت های بزرگ مثل دیجی کالا که گفتید یک اَپ قوی نوشتند که برای موبایل استفاده میشه. که البته با توجه به راهکار بالا میتونه از اینم استفاده نشه. تنها یک برنامه کوچک نوشته بشه که یک شرت کد ایجاد کنه و سایتت رو باز کنه و ... . سایتی مثل دیجی کالا بسیاری از قسمت های سایتش با تیبل هست. مثلا شما فرض کن قسمت مقایسه رو بخوای تو موبایل رسپانسیو کنی که سخت میشه و باید کل سایت رو عوض کرد.

یکی دیگه از دلیلاش ضعف پشتیبانشون هست.  یکی از شرکت های بزرگ که بسیاری از سایت های خبری رو طراحی کرده که همه اش هم کپی هستند دلیلش که نمیاد نسخه موبایل ارائه کنه ضعف پشتیبانی و ترس از عدم ساپورت و مشکلات بعدی اونه که از اون سر باز میزنن. ضمن اینکه مخاطب اینگونه سایت ها عوام هستند و درصورتیکه نسخه ای خارج از اون چیزی که بهش عادت داشتن رو ببین سردرگم میشن.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...