رفتن به مطلب

گوگل رسما پیج رنک (page rank) را از تولبارها حذف کرد!!


tazeh

پست های پیشنهاد شده

سلام

امروز تو وب سایتم که رفتم دیدم رنک سایت شده صفر شده گفتم شاید سایت من که دیر آپدیت میشه گوگل رنک  رو ازش گرفته باشه . بعد تو سایت های بزرگ ایران مثل تبیان و.. زدم دیدم صفره و بعد..

متن ترجمه این سایت خبر گزاری 

searchengineland

گوگل در ماه گذشته به ما گفت که می خواهد امتیاز رنک صفحه گوگل از تولبارها حذف کند.

و هم اکنون گوگل این کار را انجام داده و کل داده ها  را  از تولبار گوگل و هر تولباری که اطلاعات پیج رنک را نمایش می دهند حذف کرده است.

بیش از ده ها تن از مردم در سراسر وب از ازدست دادن رتبه خود در آخر هفته گزارش داده اند. اما پیج رنک آنها و تمامی وب سایت ها هنوز ازبین نرفته ، اما پیج رنک تولبار گوگل غیر فعال شده و برای همیشه رفته است.

سالهاست که گوگل رتبه های سایت ها را در تولبار خود بروز رسانی می کند. و در طی این سال ها گوگل قصد داشته که رتبه فاکتور پیج رنک را در فاکتور های سئو کاهش دهد . و بر همین اساس گوگل به ما گفته بود که بطور رسمی فید پیج رنک تولبار گوگل که رتبه های 1 تا 10 را شامل می شود برای همیشه غیر فعال خواهد شد. و در این هفته ها رنک ها بصورت صفر یا بدون رتبه نمایش داده می شود . از تاریخ  April 15, 2016  این اتفاق افتاده است.

ترجمه اختصاصی برای وردپرس پارسی :D

 

ویرایش شده توسط tazeh
لینک به ارسال

از همون سال 2014 به بعد دیگه گوگل رسما تایید کرد برنامه جدیدی برای پیج رنک داره و امتیاز دهی شماره ایی رو به کلی حذف میکنه و چیز دیگه ایی میخواد بجای پیج رنک راه اندازی کنه . در کل میشه گفت پیج رنک واسه همیشه حذف شده .

لینک به ارسال
  • 4 ماه بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...