رفتن به مطلب

عدم تغییر آدرس های لوکال به آدرس دامین


پست های پیشنهاد شده

سلام
ببخشید من دیروز سایتم رو از لوکال هاست به هاست اصلی منتقل کردم اما امروز متوجه شدم که وقتیکه من با آدرس http://www.mysite.ir/wp-admin/ وارد صفحه پیشخوان سرور میشم و از پیشخوان دکمه نمایش سایت رو میزنم در قسمت url سایت، کلمه locslhost نمایش داده میشه یعنی اینکه مثل اینکه صفحه پیشخوان هاست اصلی، سایت من رو از لوکال هاست داره میخونه! طبق عکس ضمیمه بنام host و حتی وقتیکه به آدرس mysite.ir/phpmyadmin میروم بر روی تب باز شده هنوز کلمه localhost نمایش داده میشه که انگار phpmyadmin هم برخلاف انتظار هنوز داره از لوکال خونده میشه اینم توی عکس ضمیمه بنام host هست.
از طرفی وقتیکه در آدس localhost/phpmyadmin و یا localhost/wp-admin هستم همه چیز درست بنظر میرسه طبق عکس ضمیمه بنام localhost
ممنون میشم بگید مشکل از کجاس؟!!!

 

واقعا گیج شدم
ضمنا" جالب اینجاست که مثل اینکه فرآیند انتقال از لوکال به هاست درست انجام شده چون آدرس http://www.mysite.ir/ نیز سایت را با آخرین تغییراتم نشون میده !

host.png

localhost.png

لینک به ارسال

دوستان سلام

مشکل پیشخوان حل شد

فقط اگه ممکنه یکی از دوستان به phpmyadmin اش در هاست بره و بهم بگه که آیا آدرس phpmyadmin من در هاست درسته یا نه؟ چون توی آدرسش localhost دارم شک کردم!

دوستان نام سرور من در phpmyadmin هاست، localhost نوشته شده و در phpmyadminلوکال هاست 127.0.0.1 نوشته شده لطفا" یکی از دوستان این مواردو توی phpmyadmin هاستش چک کنه منو از نگرانی در بیاره :(

در تب phpmyadmin هاست من آدرس اینجوره: sitename/localhost/.... و کلمه لوکال هاستش منو به شک انداخته و نمیدونم درسته یانه !

ممنون

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...