رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

IP HT

 

در سیستم های رتبه دهی به سایت ها و وبلاگ ها برحسب تعداد بازدید رتبه داده نمیشود بلکه برحسب تعداد IP ورودی به سایت رتبه داده میشود . امروزه روش های زیادی برای سئو کردن سایت(افزایش رتبه) وجود دارد . نرم افزاری که خدمتان معرفی کردم برای بازدید از سایت شما با IP های متفاوت است.این نرم افزار قادر است سایت یا وبلاگ شما در اصل آدرسی که به آن میدهید به گونه ای که شما مشخص می کنید بازدید کند.

تفاوت نسخه ها با یکدیگر

نسخه ها از نظر کار کرد باهم تفاوتی ندارند ولی به خاطر این که این نرم افزار با ایپی های متفاوت بازدید را ارسال میکند به همین خاطر جهت تغییر این ایپی ها برای بهبود کار کرد و عملکرد بهتر نسخه های جدید را در سایت قرار میدهیم ما برای هر نسخه هزینه پرداخت کرده ایم وزحمت کشیده ایم

77

فایل های اضافه شده(رایگان)

film amalkard

film amuzesh

ساختار کلی نرم افزار

چیزی که شما در این نرم افزار مشاهده میکنید پنجره هایی است که شما آدرس ها را در آن وارد کرده و تعداد بازدید وسرعت بازدید و.. را مشخص میکنید وسپس به کارهای خود می رسید نرم افزار بروری سیستم شما فعال است واز آدرس های شما را بازدید میکند.

مشخصات کاری نرم افزار

این نرم افزار بر اساس قدرت پردازش سیستم و ویندوز شما بین 8000 تا 10000 IP در اختیار شما قرار میدهد. در این نرم افزار شما میتوانید وروردی گوگل  بینگ و یاهو دریافت کنید یعنی نرم افزار به گوگل رفته و متنی که شما مشخص میکنید جستجو میکند بعد به سایت شما وارد میشود. اگر طبق آموزشی که در سایت قرار داده ام  عمل کنید در آمار گیر وبگذر ودیگر آمار گیر ها ورودی گوگل را مشاهده میکنید.

 

برای اطلاعات کامل تر به سایت اصلی مراجعه فرمایید

 

www.pemu.ir

 

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...