رفتن به مطلب

صفحه 404


پست های پیشنهاد شده

سلام

صفحه search و صفحه 404 رو ایجاد کردم وقتی مطلب مورد جستجو وجود داشته باشه نمایش میده ولی اگر پیدا نکنه صفحه404 رو نمایش نمیده .همون صفحه search رو خالی نشون میده. لطفا راهنمایی کنید.

لینک به ارسال

سلام و درود

دوست عزیز شما صفحه سرچ را با صفحه 404اشتباه نگیرید بببینید صفحه 404یکی از صفحات مورد نیاز برای یک پوسته ورد پرسی است ک این صفحه برای وردپرس شناخته شده است واگر شما با دایرکتوری ها وصفحات ورد پرس اشنا باشید،خب حالا شما میایید،حالا من منظورتون نفهمیدم شما منظورتون این هست ک داخل سایت خود سرچ میکنید بیاد صفحه 404را به شما نشان بده خب نبایدم نشون بده اصلا ربطی به صفحه 404نداره  ببینید کاربرد صفحه 404این است خطا یا صفحه 404 همان چیزی است که بازدیدکننده زمان ورود به آدرسی از سایت شما که وجود خارجی ندارد با آن مواجه میشود. ارور 404 ممکن است به دلیل تغییر آدرس صفحه ، حذف همیشگی نوشته و یا اشتباه کاربر در وارد کردن آدرس مشاهده شود.حالا بعضی از طراحان میایند داخل صفحه 404یک فرم جستجو را قرار میدهند برای راحتی بازید کنندگان ک بتوانند مطالب خود را سرچ کنند تا به مطلب خود دست پیداکنند/

لینک به ارسال

درود ، 

خب باید این شرط به پوسته افزوده شود که اگر نتیجه ای برای جستجو پیدا نشد صفحه 404 را (به جای صفحه جستجو) نشان بده. کد نویسی این شرط به صورت صحیح/غلط است.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...