رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

html6_2.jpg

مفهوم HTML 5:

در این نسخه قدرت مدیریت دربرنامه های وب بر روی اجرا با حداکثر دقت و نظم وجود دارد و این کار با کد ابزارهای <header>, <menu>,<nav> , <menuitem> و ... . ممکن است.

web developer قادرند برخی از ویژگی های شاخص  HTML 5 که  شامل: آهنگ، ویدئو، ذخیره ی منطقه در حالت آفلاین و ... با اصول بهینه سازی سایت همراه کنند. همچنین HTML 5 این اجازه را به کاربران خود می دهد که از خاصیت و ویژگی نوعی از تگ ها را استفاده کنند مانند تگ link و script؛ و حتی امکان استفاده از تگ های <article> و <<section در بهترین حالت را ممکن ساخته است. تا کنون ترفند هایی زیادی ابداع نشده است که بتوان به وسیله ی آن ها به نتایج مطلوب و باب میل رسید از این جهت درهنگام استفاده باید هوشمندانه عمل کرد.

مفهوم HTML 6:

ورژن 6HTML نسخه ی اصلاح شده ی  HTML ها است که دارای NameSpaces با ساختار XML می باشد. از ویژگی های مهمNameSpaces این است که با استفاده از تگ های <logo/>< logo>  و <toolbar/>< toolbar> قادر خواهید بود امکانی فراهم کنید تا سایت قادر به شناسایی و تشخص لوگو در صفحات وب سایت باشد. همچنین  از دیگر امکانات HTML 6  این است که طراحان سایت و وب دولپرها می توانند تگ <container> را به جای <’div id =’container > بهره ببرند.

clip_image004[8]

در حالت کلی  HTML 6 دارای دو نوع تگ تکی  که اطلاعات و خصوصیات راحمل می کنند اما داده ها شامل متن نمی باشد، و تگ های زوج یا جفتی که با متن هم می توانند همراه باشند.

برخی از تگ های تکی (رفتاری) که در HTML 6 قرار دارند را با هم بررسی می کنیم که می توانند دارای namesapec   های زیر باشند:

<html:html>

<html:head>

<html:title>

<html:meta>

<html:link>

<html:a>

<html:media>

<html:body>

<html:button>

چند ویژگی که HTML6 را متمایز می کند:

 قابلیت تغییر اندازه تصاویر مرورگر ها

زبان های قابل اجرا

مدیریت بهتر در کنترل اشیای ویدئویی

پیش پردازنده ها ی جایگزین

دسترسی ایمن به اطلاعات

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...