رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

با سلام

میخواستم بدونم  PHP چیست؟ و اینکه میخوام تعداد کاربران تو سایتم نمایش داده بشه چیکار باید بکنم.چون مبتدی هستم و خیلی حرفه ای بلد نیستم.با تشکر

ویرایش شده توسط afshin88
لینک به ارسال

PHP مخفف PHypertext Preprocessor یک زبان قدرتمند ( Cross-Platform , Html embeded ) برای ساخت وب سایت های پویا و داینامیک است .  یک زبان سمت سرور که اسکریپت های آن بر روی سرور اجرا می شود . با استفاده از زبان php ، شما می توانید سایت ها و پورتال های بزرگ سازمانی را با قدرت طراحی و برنامه نویسی کنید . php در نسخه های مختلفی به بازار عرضه شد که در حال حاضر نسخه ۵ آن توسط توسعه دهندگان php به کاربران و برنامه نویسان ارائه شده است . با آمدن php 5 تحول جدیدی در php ایجاد شد به صورتی که Microsoft سازنده زبان Asp بار دیگر از رقیب خود یعنی php عقب افتاد.

لینک به ارسال
در 2 ساعت قبل، afshin88 گفته است :

میخوام تعداد کاربران تو سایتم نمایش داده بشه چیکار باید بکنم.

میتونید از افزونه های نوشته شده استفاده کنید و یا از سرویس های آنلاین در این خصوص . به شخصه پیشنهاد میکنم با توجه به اینکه این افزونه ها پس از مدتی فشار روی دیتابیس میارن از سرویس های آنلاین استفاده کنید . مثل وبگذر ، histate و . . .

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...