رفتن به مطلب

تفاوت بین برگه و نوشته در چیست؟


پست های پیشنهاد شده

سلام :

1-تفاوت بین برگه و نوشته در چیه؟

2- اگه من بخوام مطلبی بذارم باید یه نوشته ایجاد کنم یا برگه؟

3- چطور یه نوشته رو به یک برگه ربط بدم؟ (چطور در بعضی جاها دیدم که یه نوشته داخل یه برگه هستش).

ممنون

لینک به ارسال

سلام دوست عزیز:

1-به طور معمول نوشته ها از نظر زمانی به صورت معکوس قرار می گیرند؛ یعنی نوشته های جدیدتر بالاتر از نوشته های قدیمی قرار می گیرند.

بیش تر محتوای یک وبسایت، درون نوشته ها جای گرفته اند. اطلاعاتی که می خواهید به اشتراک بگذارید و یا بازتاب دهید، معمولا به عنوان نوشته (و نه برگه) منتشر می شوند.واما برگه

از برگه های یک وبسایت معمولا برای نمایش اطلاعاتی استفاده می شود که می بایست با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته شود اما به طور مرتب آپدیت نمی شود؛ معمولا این اطلاعات داخل برگه ها ثابت هستند.از مثال هایی که می توان برای برگه بزنیم، برگه “درباره ما” می باشد. این برگه برای معرفی خود و وبسایت تان به کار می رود و معمولا یک مرتبه نوشته می شود و دوباره به روزرسانی نمی شود (مگر اینکه درباره شما تغییر کند!)

2-ببنید جواب سوال 2را دیگه باید از سوال اول متوجه بشید اگر بخواید مطلبی را به اشتراک بذارید بله باید از نوشته استفاده کنید یعنی خدماتی را که یک سایت برای کاربر خود ارائه میدهد تحت عنوان یک نوشته است.

3-هر بزگه داری یک عنوان محتوا و...است که شما اگر با فایل های یک قالب ورد پرس اشنا باشید دیگه مشکلی نباید داشته.7mxe_wordpress_template_hierarchy.png

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...