رفتن به مطلب

طراحی ظاهر آیفون ۷ منتشر شد


پست های پیشنهاد شده

طراحی ظاهر آیفون ۷ منتشر شد

قرار است گوشی بعدی اپل که وارد بازار می‌شود، آیفون ۷ باشد و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، اپل تغییراتی هم در طراحی ظاهر این گوشی ایجاد و ویژگی‌هایی به آن اضافه خواهد کرد.

اپل تا امروز خبر موثقی درباره‌ی گوشی بعدی خود، آیفون ۷، منتشر نکرده و انگار تا زمان عرضه‌ی این گوشی باید به حرف‌ها و نقل قول‌ها اکتفا کنیم. البته در صورت خوش بینی، منابعی هم هستند که همیشه با درصد کمی خطا، اخبار قابل توجهی را به رسانه‌ها اعلام می‌کردند.

خبر جدید درباره‌ی ظاهر گوشی آیفون جدید است.

به طور خلاصه اگر بخواهیم نگاهی به ظاهر آیفون‌ها بیندازیم، بعد از آیفون ۳GS گوشی آیفون ۴ آمد که طراحی متفاوتی داشت و بعد از این هم Siri معرفی شد که مقدمه‌ی آیفون ۵ بود و نمایشگر ۴ اینچی داشت. آیفون ۶ هم ظاهر متفاوتی نسبت به قبلی داشت و نمایشگرش ۴٫۷ اینچی شد. هم‌زمان با این یکی، آیفون ۶ پلاس هم آمد که نمایشگرش با اندازه‌ی ۵٫۵ اینچ، بزرگ‌تر از همتایش بود.

اپل پنج پروتوتایپ مختلف برای گوشی جدیدش، آیفون ۷ تدارک دیده و در حال تست ویژگی‌های متنوعی روی آن‌ها است.

حالا امروز خبردار شدیم که اپل پنج پروتوتایپ مختلف برای گوشی جدیدش، آیفون ۷ تدارک دیده و در حال تست ویژگی‌های متنوعی روی آن‌ها است. گفته می‌شود که بعضی از تکنولوژی‌های این گوشی عبارت خواهند بود از: پورت C برایUSB که هدست را ساپورت می‌کند، قابلیت شارژ بی‌سیم، اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر، قابلیت لمس چندگانه حساس به فشار (Multi-force touch) و احتمالا تکنولوژی AMOLED برای نمایشگر. البته گمان نمی‌رود که این آخری زودتر از ۲۰۱۹ اتفاق بیفتد.

به علاوه حرف‌هایی هم درباره‌ی ضدآب بودن این گوشی گفته می‌شود و این‌که جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون گوشی برداشته می‌شود تا باریک‌تر ساخته شود.

«مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kuo)، تحلیل‌گر KGI Securities یکی از بهترین منابع اخبار درزشده درباره‌ی اپل است. او می‌گوید که آیفون ۷ نمایشگر ۴٫۷ اینچی و رم داخلی ۲ گیگابایتی، و آیفون ۷ پلاس هم نمایشگر ۵٫۵ اینچی و رم ۳ گیگابایتی دارد و در هردوی این‌ها هم از پردازنده‌ی A10 استفاده می‌شود.

البته درباره‌ی همین پردازنده، بدنه، حافظه، زمان عرضه، ضدآب بودن و سایر ویژگی‌های آیفون ۷ هم قبلا حرف‌هایی شنیده شده بود.

منبع: Phonearena

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...