رفتن به مطلب

روش قرار دادن کد ساماندهی


پست های پیشنهاد شده

سلام . سایت منم دو روزه مسدود شده . رفتم عضو ساماندهی شدم هویت را هم تایید زدم بعد موقع تاییدیه فنی که رسیده گفته که یه کد 10 رقمی به info@......میفرسته من این را اصلا نتونستم بفهمم کجای هاستمه که باز کنم بخونم کدش چی هست که وارد کنم براشون . روش دوم را هم نتونستم انجام بدم . روش دوم اینه که متاتگ داده گفته باید این را توی هدر صفحه اصلی بزارم بعد دکمه تاییدیه رو بزنم اما هر کار میکنم نمیشه . میشه درست راهنمایی کنین من این کد ساماندهی متاتگ را دقیقا کجا باید کپی پیست کنم که از طرف سایت ساماندهی ارور نده و نگه این در مسیر مورد نظر قرار نگرفته ؟

لینک به ارسال

خب اونجا چندین متد رو گفته

یکی از طریق ایمیل

یکی از طریق اپلود فایل (یادم باشه می گخ یه فایل txt با نام فلان یا کدی رو میده تا تو فایل txt بذاری )

یکی هم از طریق متا تگ(تو هدر سایتت بذار)

لینک به ارسال

اون اپلود فایل txt را هر قسمتی میزارم میگه مسیر درست نیست .

اون کد 10 رقمی را هم که نفهمیدم کجا میفرسته .

این هدر را هم نتونستم بزارم برعکس پرتالم دیگه وارد قسمت ادمین نمیشه .

به هاستینگم پیغام زدم شاید بتونه باز پرتالم را تصحیح کنه . بدبختانه این دیگه چیکارش کنم ؟ همینطور هی بدبختی زیادتر میشه و حالا پرتالم که میاد وارد قسمت ادمین نمیشه . حتی ای پی اینترنتم را هم توی هاست توی قسمتی که باید allow from بزاریم تنظیم میکنم بازم میگه من دسترسی ندارم . اینجوری خیلی بد شد :wacko:

لینک به ارسال

سلام . من یه مشکلی دارم سایت را اماده خریداری کردم زیرا سایتم سه سال قبل متعلق به فرد دیگری بود و تازه امسال من سایت را خریداری کردم و اون شخص به من واگذار کرده و دیگه نمیاد . من هم متاسفانه به این کار وارد نیستم . فقط میدونم ادرس ایمیل مربوطه را اون شخص ساخته است منتها کجای هاست قرار دارد را بنده نمی توانم پیدا کنم . تمامی ارم های ایمیل موجود در دایرکت ادمین که دارم را بررسی کردم چیزی که پیغام اومده باشه مشاهده نکردم . یک علامت نامه هم سمت راست قرار داشت که نوشته شده بود شما 0 پیام دارید اما اون فکر میکنم با این ادرس کاملا تفاوت داشته باشه . موقع زدن تاییدیه کد ایمیل پیغام میداد که کد به ایمیل دامنه info@namedamane.ir ارسال شده ولی من اصلا مسیر این ادرس ایمیل دامنه را نتونستم پیدا کنم .

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...