رفتن به مطلب

مصاحبه با تقی مولوی متخصص سئو و بازاریابی اینترنتی


پست های پیشنهاد شده

تقی مولوی کارشناس ارشد تجارت الکترونیک با سابقه طولانی در زمینه های بازاریابی اینترنتی ، سئو و بهینه سازی سایت ، وب برندینگ، یکی از فعالان در زمینه حوزه های مرتبطی تجارت الکترونیک می باشد. اجرای پروژه های متعدد در زمینه سئو سایت که موجب تقویت بازاریابی اینترنتی کسب وکارهای متعدد شده است در رزومه کاری تقی مولوی در شرکت های مختلف در حوزه طراحی سایت و سئو سایت بوده است. تقویت بازاریابی اینترنتی کسب وکارها امروزه با گسترش بهره گیری از اینترنت و فضای مجازی قدرت بسیاری یافته است بطوریکه بسیاری از شرکت ها گرایشات مارکتینگ خود را در بهبود بازاریابی اینترنتی قرار داده اند و در کنار آن برندینگ خود را نیز فاکتوری کلیدی قرار داده اند. تقی مولوی در طی تجربه سالیانه خود به عنوان متخصص سئو ، پروژه های متععدی را در کلمات کلیدی متعدد اجرا نموده است و بازاریابی اینترنتی که در راستای پیاده سازی بهینه سازی سایت در جهت کسب سود است را اعمال نموده است.

تقی مولوی در کنار پروژه های سئو ، به طور حرفه ای پروژه های وب برندینگ را اجرا نموده است که در آن ترکیبی از پیاده سازی سئو ، ویدیو مارکتینگ ، فعال سازی شبکه های اجتماعی و دیگر آیتم های برندسازی را اعمال نموده است. استراتژی بازاریابی اینترنتی اصول حرفه ای و تفکر تجارت الکترونیکی را ملزوم می نماید که به واسط دانش و نیز تبحر در زمینه بازاریابی اینترنتی ایجاد می گردد. تقی مولوی با فعالیت طولانی که در سایت های موفق تجارت الکترونیکی داشته است تکنیک های بازاریابی اینترنتی و نیز زمینه سازی برای برندینگ را به عنوان تخصص اختصاصی خود معرفی نموده است. بازاریابی محتوا و نیز عناوین مهمی که در حوزه های کسب وکاری متفاوت حائز اهمیت می باشد نیز به عنوان المان ضروری در سئوو نیز بازاریابی اینترنتی می باشد هم اکنون ایشان مدیر سئو و بهینه سازی شرکت نونگار پردازش npco.net (دارای رتبه یک در گوگل در کلمه طراحی سایت ) می باشند

آینده بازاریابی اینترنتی چگونه خواهد بود؟

در پاسخ به این سوال با توجه به تحلیل رفتار کاربران و نیز گسترش استفاده از اینترنت در موبایل به عنوان وسیله ای همیشه همراه ، باید بیان نمود که موبایل مارکتینگ آینده بازاریابی اینترنتی را در دست خواهد گرد. کاربران موبایل سرعت پیشرفت رو به جلویی را به خود گرفته اند، بطوریکه گفت طراحی سایت موبایل فرندلی ، گروه های موبایلی ، اپلیکیشن های موبایلی در تمرکز بازاریابی اینترنتی قرار می گیرد. الگوریتم موبایل فرندلی بودن طراحی سایت در گوگل نیز گواهی بر این موضوع خواهد بود.

آیا موبایل مارکتینگ دنیای بازاریبای اینترنتی را به خود معطوف می نماید؟

طبق آنالیز رفتار کاربران این طور می تونیم بیان نماییم که استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ سیر پیشرفتی را نمایش نمی دهند و حتی در برخی حوزه ها کاهش را نیز به خود گرفته اند اما کاربرانی که از طریق موبایل وارد سایت ها شده اند همواره سیر رو به پیشرفتی را نشان می دهد. فعالیت افراد در گروه های موبایلی به واسط اپلیکیشن های موبایلی مانند اینستاگرام ، تلگرام ، وایبر ، لاین و غیره رشد بسیار چشمگیری داشته است . اینها بیانگر این موضوع می باشند که موبایل مارکتینگ و استفاده از بسترهای تبلیغات موبایلی می تواند در راستای اهداف بازاریابی اینترنتی شرکت ها باشد.

چگونه برندسازی را در حوزه بازاریابی اینترنتی قرار دهیم؟

پروسه برندسازی گام های متعددی را شامل می شود که تمامی در جهت تقویت بازاریابی شما می باشد. آیتم هایی مانند سئو ، ویدیو مارکتینگ ، ایمیل مارکتینگ ، شبکه های اجتماعی ، طراحی سایت حرفه ای ، شبکه های اجتماعی تمامی مواردی است که به صورت تطبیقی تقویت بازاریابی و نیز برندینگ را منجر می شود.

چگونه استراتژی وب برندینگ را آغاز نماییم؟

برای آغاز یک استراتژی وب برندینگ می بایست یک سایت حرفه ای را طراحی نماییم که این خود تشکیل شده از تعیین اهداف ما از طراحی سایت می باشد. در کنار آن تمامی المان ها را در پوشانی از اهداف چیدمان نماییم و همواره اصول سئو را در زمان طراحی سایت خود محوریت قرار دهیم.

ویدیو مارکتینگ چه تاثیراتی در بازاریابی اینترنتی خواهد دارد؟

اشتراک ویدیو و نیز ترافیکی که سایت های اشتراک فایل ویدیویی به خود اختصاص می دهند بیانگر این امر می باشد که ویدیو مارکتینگ سرعت رو به جلویی دارد. تولید فیلم آموزشی و یا تیزرهای تبلیغاتی که در آن برند و نیز محصولات ما را معرفی کند در کنار تقویت برندینگ موجب بهبود بازاریابی اینترنتی ما خواهد شد.

ایا ایمیل مارکتینگ هنوز هم در بازاریابی اینترنتی موثر عمل می نماید؟

ایمیل مارکتینگ اگرچه در برخی حوزه ها هنوز هم قدرت خود را دارد اما اثرگذاری خود را در تقابل با دیگر متدهای بازاریابی اینترنتی کم رنگ تر نموده است. شاید وجود شبکه های اجتماعی و نیز گروه های اجتماعی موبایل عاملی برای بیان کم رنگ تر شدن قدرت ایمیل مارکتینگ باشد.

نقش شبکه های اجتماعی و گروه های اجتماعی تا چه حد پرنگ خواهد بود؟

ترافیکی که در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، لینکداین ، گوگل پلاس ، توییتر و نیز گروه های اجتماعی در موبایل مانند تلگرام ، اینستاگرام ، وایبر و غیره موجود می باشد حاکی ازین امر می باشد که توجه خود را بر این محیط ها و نیز تاثیرگذاری آن را بر مارکتینگ خود بیشتر مورد تمرکز قرار دهیم.

مزایای سئو در تجارت الکترونیکی چیست؟

همانطور که می دانید گوگل و دیگر موتورهای جستجو ابزارهلای قدرتمندی در هدایت کاربران به سایت ما می باشند و حال اصول سئو هماهنگ کننده طراحی سایت ما براساس الگوریتم های گوگل می باشد که در نتیجه جذب ترافیک و به دنبال آن سودآوری را برای ما به ارمغان می آورد.

البته هر سئو کار برای روند بهینه سازی هر سایتی روشی خاص را داراست که می تواند شامل تعدادی از این روش ها باشد.

ویرایش شده توسط Morteza
لینک به ارسال

از جنبه فان خیلی خوب بود و خنده رو لب های دوستان انجمن نشست....

بایگانی شد

  • امتیاز 6
لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...