رفتن به مطلب

فارسی سازی قالب وردپرس | فارسی سازی افزونه وردپرس


پست های پیشنهاد شده

با سلام سایت تب تکدر راستای رایگان سازی قالب و افزونه های وردپرس قصد دارد تا قالب و افزونه وبمسترها رو فارسی سازی و بهینه سازی کنه و در صورت نیاز میتوانید اسم قالب یا افزونه رو ذکر کنید و یا در صورت داشتن لینک قالب یا افزونه می توانید در بخش نظرات درج کنید در اسرع وقت ترجمه و بهینه خواهد شد و در قالب یک پست تو سایت ارائه می شود .

فارسی سازی قالب وردپرس | فارسی سازی افزونه وردپرس

%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%88-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D9%8A-%D8%B3%D8%A7%D8%B2.gif

همانطور که آگاهی دارید ، وردپرس، محبوب ترین و پرکاربرترین سی ام اس دنیا، دارای قالب های و افزونه های زیادی است که رایگان و غیر رایگان هستند. تیم تب تک هر قالب وردپرس و افزونه وردپرس را فارسی سازی میکند و شما می توانید با بهترین کیفیت و نیز بالاترین کارایی از قالب وردپرس فارسی و افزونه وردپرسفارسی خود نهایت استفاده را ببرید..

در دنیای مجازی هر کی معلومات بیشتر داره بهتر میتونه استفاده کنه اما همه وقت کافی برای مطالعه بیشتری ندارند در این میان افرادی با فارسی ساری و ترجمه و بهینه سازی قالب و افزونه کسب درامد میکنند در این میان افرادی هستن که هزینه برای پرداخت فارسی سازی شده قالب و افزونه رو ندارند و با توجه به این موضوع سایت تب تکقصد دارد فارسی سازی و بهینه سازی رو به صورت رایگان در کمترین وقت ممکنه ارائه بدهد تا شاید راهی به سوی پیشرفت وبمسترها ایجاد شود امیدوارم بتونم قدمی کوچک در راه ارائه خدمات به وبمسترهای ایرانی داشته باشم

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...