رفتن به مطلب

کلمات کلیدی ، برچسب ها تفاوت ها ،نکات


کیانا

پست های پیشنهاد شده

سلام

شبتون بخیر

راجب این موضوع خیلی سرچ کردم و حدس میزنم قبلا هم راجبش بحث شده باشه تقریبا اکثر مقالات سئو پیرامون سوالات زیر بود ، خوبی که این تاپیک میتونه داشته باشه اینه که هرکس بخونه تقریبا تا حدود خوبی با این موضوعات سئو آشنا میشه پس ممنون میشم دوستان اهل فن توی بحث شرکت کنن

یه سری سوالات کوتاه میپرسم ممنون میشیم از دوستانی که مهارت دارن پاسخ بدن تا کسانی که تازه دست به تولید محتوا زدن بتونن راه درست رو طی کنن :

1-تعداد مناسب کلمات کلیدی چندتا باید باشه ؟

2-تعداد برچسب ها به صورت نرمال چندتا باشه مناسب هستش ؟

-(یک برچسبی که شامل چند کلمه باشه ، یه برچسب مجزا حساب میشه یا جمعا حساب میشه؟ مثلا دانلود بازی کامپیوتر یه برچسب جداست یا 3 برچسب محسوب میشه؟)

3- هنگام استفاده از کلمات کلیدی آیا باید ما بین کلمات از خط فاصله استفاده کنیم ؟

(این سوال رو برای این پرسیدم که یکسری افزونه های سئو از برچسب ها در کلمات کلیدی استفاده میکنن و میدونیم که برچسب ها بدون خط فاصله هستن ، آیا این مشکلی ایجاد نمیکنه؟)

4-آیا کلمات کلیدی هر پست باید منحصر به فرد باشه ؟ (یه کلمه کلیدی رو میشه تو چند پست به کار برد ؟)

5-آیا برچسب ها باید منحصر به فرد باشه یا میتونه بین پست ها مشترک باشه

6- یک سوال مهم دیگه بعضی از افزونه های سئو برچسب ها رو به عنوان کلمات کلیدی میتونن استفاده کنن . آیا این امکان فعال شدنش خوب هست یا بد ؟

(به طور کلی برچسب ها باید مجزا از کلمات کلیدی باشن ؟ یا میتونن مشترک هم باشن ؟ کدوم بهتر هستش ؟)

لینک به ارسال

و اینکه آیا برچسب ها یا همون tag ها ایندکس بشن بهتره یا خیر؟ همین طور برچسب ها باید پشت سر هم باشند یا خیر؟با تشکر

لینک به ارسال
  • 2 هفته بعد...

<p>سلام و عرض ادب .

اولا سئوالاتی که شما مطرح کردید تقریبا میشه گفت کلیتش پیرامون دو فاکتور برچسب و کلمه ی کلیدی بود که این دو فاکتور ، یک هزارم مباحث سئو رو هم در بر نمی گیره !!!

به طور کلی علم سئو ، فاکتورها و ریزفاکتورهایی داره که هر کدومش مخصوص حوزه ی خودشه ، به عنوان مثال همین سئوی محتوا ، خودش دارای چند فاکتوره که برچسب و کلمه ی کلیدی فقط دو فاکتور خیلی جزئی از اون رو تشکیل میده .

ولی به هر حال با این توضیح مختصر می رسیم سر سئوالات شما .

اول از همه همین ابتدا به نکته ای اشاره می کنم :

ببینید همونطور که خودتونم حتما می دونید ، کلمات کلیدی و یا به عبارت دیگر Meta Keywords ، کلماتی هستن که یک جورایی مانند برچسب عمل می کنن و در گذشته ، از لحاظ جایگاه و اهمیت در رتبه ی بالاتری نسبت به برچسب ها بودن ، ولی امروزه و بر اساس الگوریتم های جدید گوگل و بنا به گفته ی نخبگان علم سئو ( نظیر سازنده ی افزونه ی Yoast ) این کلمات دیگه اهمیت سابق رو ندارن ، به طوریکه در برخی از افزونه ها نیز حذف شدن ( البته هنوز برخی موتورهای جستجو نظیر یاهو ، این کلمات رو بررسی می کنن ) .

پیشنهاد بنده اینه که تمرکزتون رو ، روی ساخت برچسب ، اون هم برچسب های کاملا مرتبط با متن و نه اسپم وار ، بزارید و سراغ حواشی دیگه نرید ، چون همونطور که گفتم این کلمات ، دیگه جایگاهی در موتورهای جستجو ندارن و برچسب ها از اهمیت بیشتری برخوردار شدن .

و حالا سئوالات :

1- در خصوص سئوال اول : بنده که از این کلمات استفاده نمی کنم و فقط فیلد برچسب ها رو تکمیل می کنم ، ولی اگه باز هم اصرار به استفاده از این کلمات دارید فکر نمی کنم بیش از

ویرایش شده توسط تازه وارد
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...