رفتن به مطلب

چرا کسی پاسخگو نیست ؟؟؟ !!!!


eepersian

پست های پیشنهاد شده

یادمه وقتی این فروم راه افتاد و من و بعضی دیگه از دوستان عضو شدیم ، پاسخگویی خیلی سریع بود ولی الان ....

سئوال بی جواب 1

سئوال بی جواب 2

سئوال بی جواب 3

خیلی هم صبر کردم تا مدیران محترم نگن باید صبر کنی

حقیقتش تنها فکری که به ذهنم میرسه در مورد رویکرد مدیران سایت اینه که سایت به جایگاهی که می خواستن رسیده و به کاربران واگذارش کردن

در هر صورت ...

لینک به ارسال

اگر مدیران تایپک رو حذف یا قفل نکنن! فکر کنم تایپک انتقادی خوبی باشه ؟

اینم یه لیست از تایپک های بی پاسخ بنده :

لیست کردن مطالب بر اساس تعداد برچسب

ایجاد حداقل میزان خرید

قرار دادن noindex برای برچسب‌های بدون مطلب

نمایش برچسب‌ها با یک شرط کمی

نمایش مطالب تصادفی در دوره زمانی مشخص

استفاده از توابع وردپرس در پوشه

هرچند مدیران انجمن هیچ مسئولیتی در جواب دادن ندارند و الزامی براشون نیست اما خب روزای اول کلا یه جور دیگه بود و هیچ تایپکی بدون جواب قطعی نمیموند همه جواب ها هم از طرف مدیران بودش و خیلی خوب بود. شاید به قول دوستمون مدیران به اهداف خودشون رسیدن و دیگه وقتی برای انجمن ندارند!

در حال حاضر انجمن wp-prsian خیلی فعالتره و هر تایپکی نهایتاً به جواب میرسه.

میخواستم همچین مطلبی رو توی فیسبوک که خیلی از دوستان وردپرسی هستند مطرح کنم اما خب حالا که اینجا مطرح شده چه بهتر.

امیدوارم مدیران عزیز جبهه بدی به این تایپک نگیرن چون بنده شخصا خیلی برای این انجمن احترام قائلم و دوست ندارم اینجوری راکد بشه.

لینک به ارسال

پیشنهاد می‌کنم که قبل اینکه یهویی بیاد تاپیک عدم پاسخگویی بزنید، اول این تاپیک رو بخونید:


http://forum.wp-parsi.com/topic/31439-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%DA%86%DB%8C%D9%87%D8%9F-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D9%87%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%DA%86%DB%8C%D9%87%D8%9F/

دوستان عزیز مدیران هیچ وظیفه‌ای در قبال پاسخگویی به هیچ عنوان ندارند. این خود شما هستید که باید همکاری کنید.

انجمن به معنی جایی که مدیرا میان پاسخگو میشن نیست، یعنی جایی که کاربرا با هم بحث می‌کنن تا به راه حل برسن. مدیران هم شامل کاربرا میشن.

موفق باشید.

لینک به ارسال

سلام

حقیقتش تنها فکری که به ذهنم میرسه در مورد رویکرد مدیران سایت اینه که سایت به جایگاهی که می خواستن رسیده و به کاربران واگذارش کردن

در حال حاضر انجمن wp-prsian خیلی فعالتره و هر تایپکی نهایتاً به جواب میرسه.

دوستان توجه کنید که هر نوع فکری میشه راجع بع مسائلی که ازش خبر نداریم داشته باشیم

همچنین باید یکم به خودمون هم نگاه کنیم.

همیشه توقع این هست که هر سوالی پرسیده میشه بهش پاسخ داده بشه. اما در مقابل ما چقدر به دیگران کمک می کنیم؟ آیا من نوعی که قبلا سوالاتم به سرعت جواب میگیرفت الان حاضر هستم به کاربران تازه وارد و سوالهای اسون که مطمئنن 50درصد سوالهای حاضر انجمن رو تشکیل میدن جوابی بدم؟ اصل وجودی هر انجمنی برخلاف اون چیزی که همه تصور میکنن فعالیت گروهی همه اعضا هست. شما ببینید انجمن بیشتر از 10 هزار کاربر داره. انجمن تخصصی هست و سوالها مختص وردپرس هست. با کمتر از 10 نفر مگه چقدر میشه به همه سوالها رسیدگی کرد؟

اگر حتی 1% از کل دوستان انجمن دست به کار بشن و شروع کنن روی فقط 3-4 تاپیک ساده تر رو جواب بدن حجم زیادی از تاپیک ها کم میشه و میشه به سوالات سنگین تر هم رسید و جواب داد.

اگر هم هر کسی که مدیر شده از روی علاقه و با پیشنهاد ما و با توجه به اینکه دوست دشته به دیگران کمک کنه وارد جمع گروه میشه و هیچ سودی براش نداره که هیچ باید از زمان مفید خودش برای کمک به دیگران استفاده کنه.

در مورد مقایسه هم بهتره مقایسه بین انجمن ها انجام نشه چون ممکنه بعضی دوستان ناراحت بشن و واقعا با یک نگاه ساده میشه فهمید سطوح دو انجمن چطوره... و حتی حجم پاسخگویی حاضر انجمن بازهم قابل مقیسهبا انجمن هایی با کاربر و مدیران بیشتر همنیست و فراتر از این هست... بهتره دراین مورد دوستان کم لطفی نکنن.

یک مورد دیگه این هست که اسپم و سوالهای بیربط و تبلیغات و...در انجمن زیاد شده. یکسری از دوستان هم فقط فعالیت در جهت بک لینک گیری از انجمن دارن!! شاید باورش برای دوستان سخت باشه اما روزی حداقل 50 تا 100 تاپیک مدیریت میشه، کاربرهای اسپم بن میشن. و خیلی از کارهای مدیریتی انجام میشه تا حداقل سطح انجمن پایین نیاد.

و اما مورد مهمتر این هست که شما فقط انجمن رو می بینید. دوستان گروه با همکاری دوستان حرفه ای وردپرس اولین همایش وردپرس رو راه اندازی کردیم.

و این تازه شروع فعالیت های وردپرس در ایران هست. فعالیت ها و امکانات و سایت های جدید قراره بزودی با همکایر دوستان راه اندازی بشه که همه در جهت سودرسانی به جامعه وردپرس هست (برخلاف یکسری از سایت های زرد و ناقض کپی رایت)

بازهم دوستان کجاب نشدن بنده حرف دیگه ای ندارم چون با هر منطق درستی شا به قضیه نگاه کنید براحتی مجاب میشید

موفق باشید

لینک به ارسال

مرتضی جان فرمایشات شما کاملاً منطقی و درست هست

بنده هم یکم تند رفتم

باز هم ممنون از همه کسانی که در انجمن زحمت میکشن

لینک به ارسال

با سلام ، منم میخواستم نظرم رو بگم به عنوان کسی که خب سعی میکنم تمام تاپیک هایی که باز کردم رو پاسخ بدم.

یه چند تا نکته هست که من رو واقعاً آزار میده دوستان و مطمئن باشید که فقط من نیستم که دارم آزار میبینم ، پاسخ کم به سؤالات به خاطر همین اذیّتی هایی هست که دوستان خودتون دارن میکنند!

تاپیک ها واقعاً سر و ته نداره! من روزی 10 تا تاپیک که جواب بدم باید توی 5 تاش خواهش کنم از دوستان که آدرس سایت رو بذارن ، کد مربوطه رو بذارن! بگن از چه افزونه ای استفاده میکنند ، خب دوست عزیز! اگر شما توی یه تکه کد مشکل داری اون تیکه کد رو بذار، مثلاً همین دیروز من به چند تا سؤال راجب به حلقه های وردپرس پاسخ دادم! بهشون گفتم مثلاً از include و exclude استفاده کنین ، نفهمیدن و منم دلم نمیاد که کسی که نفهمیده رو رها کنم (با وجود اینکه وظیفه ما نیست که کسی که دانشی از برنامه نویسی نداره آموزشش بدیم ، ما فقط باید کلید رو بدیم که مشکلش باز بشه)

امّا بازم تا 2 بار از دوستمون خواستم که کد حلقه اش رو بده ، بعد هی پاسخ های غیرمرتبط میده! خب من یا دوستای دیگه امون چکار کنیم که برای یه تاپیک باید 3-4 بار پاسخ ارسال کنیم که تهش تازه برسیم به تاپیک اصلی؟ یه نگاهی به وضع تاپیک ارسال کردن برخی بندازین! از آشغال آشغال تره! یا میاد میگه میخوام فلان عکس فلانی بره به سمت چپ! خب من علم غیب دارم که به شما کمک کنم؟ بهش میگم از margin استفاده کن میگه margin چیه! میگم برو توی فایل style.css آدرس آنلاین سایتم بده ، آدرسش رو نمیگه که آبروی سایتش نره!

یعنی من یه کار عملی رو باید بهش تئوری بفهمونم و تاپیکی که اگر آدرس آنلاین سایتش رو میداد من در عرض 5 دقیقه جوابش رو میدادم 2 روز طول کشید!

خب این تقصیره من هست یا تقصیر خود ارسال کننده تاپیک؟

_________

لطفاً به این نکات توی تاپیک هاتون عمل کنید:

1: قوانین رو حتماً ، خواهشاً بخونین قبل از ارسال تاپیک که مجبور به بایگانی نشیم ، برخی از مدیران که شما میگید پاسخ نمیدن تمام وقتشون داره میره سمت بایگانی کردن تاپیک ها! خب حقم دارن مگه روزانه چقدر قراره وقت بذارن روی انجمن؟ هرکسی بالآخره زندگی شخصی اش هم هست!

2: آقا آدرس آنلاین سایتتون رو بذارین وقتی که بحث از تداخل ، ارور ، استایل و چیز های مربوط به این هاست! مگه میشه از روی یه عکس تشخیص داد که کدوم کد با کدوم کد تداخل داره که ما بهتون راهنمایی بدیم؟

3: لطفاً کد هاتون رو به جای گذاشتن توی فایل های پیوستی بذارین توی BBCode مخصوص! ما که نمیتونیم تک تک قالب ها رو دانلود کنیم (به شخصه امروز 2 مورد دیدم که قالب رو گذاشتن برای دانلود که ما دانلود کنیم بعد کمک کنیم! خب آدرس آنلاین بذارین یا کد مربوطه رو با BBCode بدین!)

4: قبل از ارسال تاپیک جستجو کنید این نکته شامل این تاپیک هم میشه! دلایل پاسخ ندادن رو توی چند تا تاپیک تا به حال مطرح کردیم امّا بازم شما این تاپیک رو ارسال کردید! خب یکم جستجو کنید! (حالا این انتقاده اشکال نداره چون مربوط به زمان خودش هست)

5: وقتی برنامه نویسی هیچی نمیدونیم انتظار نداشته باشیم یه مدیر یا کاربر بیاد برامون برنامه نویسیش کنه! انتظار واقعاً بیخودی هست با اینکه گاه به گاه ما اینکار رو میکنیم و باعث شده بعضی ها واقعاً پر رو بشن و درخواست های این چنینی داشته باشن! شما باید اطلّاعاتی از برنامه نویسی داشته باشین و خودتون سعی کنید که بنویسید اگر نشد کدتون رو به ما بدید تا ما اشکالش رو بگیم

6: اگر برنامه نویسی نمیدونید اصرار نکنید افزونه نمیخوایم نصب کنیم! افزونه قابلیّتی هست که به شما کمک میکنه کار هایی رو بکنین! یعنی از افرادی که بهشون میگم فلان افزونه رو نصب کنید و میگن میخوام بدون افزونه اینکار رو انجام بدم متنفرم! یعنی متنفر ها! وقتی که خودت نمیتونی کاری رو انجام بدی که چی باید وقتمون رو بذاریم برات که انجامش بدیم؟؟؟ خب افزونه هم همون کده چه فرقی میکنه! تو گوش بعضیا خوندن افزونه فشار میاره به سرور بعد اینطور حرفا رو میزنن :@

ولی! هزار بار تا به حال تصاویر شاخص رو از نوک پاش تا موهای سرش توضیح دادیم تهشم سؤال از تصاویر شاخص میاد! یعنی اصلاً توی فهرست تاپیک ها تصاویر شاخص که میبینم حالم به هم میخوره! مگر 4 تا خط کد چقدر توضیح میخواد که روزی 5 تا تاپیک داره براش ایجاد میشه؟

یا مثلاً این لینکی که دادید:

خب مگر من یا بقیّه دوستان فشار سنجیم که این رو بفهمیم؟ این رو باید از هاستینگتون بپرسین که تا چقدر فشار رو مجاز میدونه برای شما توی هاست های اشتراکی و بعد هم برای یه مدّت آزمایش کنین ببینین چقدر فشار میاره! از این هاستینگ تا اون هاستینگ نسبت به قوانینش ، ورژن PHPـش ، ورژن وردپرس و افزونه شما زمین تا آسمون فرق میکنه فشار ها! واقعاً چجوری ما باید پاسخ این تاپیک رو بدیم؟

_________________

یه مشکل دیگه! برخی از دوستان برای اینکه اسمشون توی 20 نفر برتر روز جا بگیره میان و روزی 5 تا تاپیک رو یه پاسخی میدن که هیچ ربطی نداره! مثلاً طرف از افزونه پرسیده پاسخ دهنده از قالب صحبت میکنه! خب مسلماً وقتی بنده وارد یه تاپیک میشم و میبینم یه پاسخ براش ارسال شده که حوصله ندارم برم از بالا بخونم ببینم چی به چی بوده! میرم سراغ تاپیک بعدی.

_________________

این تاپیک رو نگاه کنین! درسته که پاسخ داده نشده ولی 2 تا سؤال رو با هم پرسیده توی 1 تاپیک که این یعنی خلاف قوانین ! کاش بعد 24 ساعت آپ میداد :)

_________________

واقعاً انتظار میره که ما یه کدی رو بنویسیم برای شما به رایگان که پاسختون رو دریافت کنین؟ از ژنراتور استفاده کنید برای کاری که میخواین مشابهش انجام میشه!

____________

البتّه از حقم نگذریم یه سری تاپیک ها هستن که واقعاً باید پاسخ داده میشدن و داده نشدن ، اون هم البتّه به دلیل این هست که تاپیک های دیگه باعث شده اون تاپیک ها از چشم بیفته.

_____________

در پایانم عذر میخوام که گاهی تند صحبت کردم و خب شاید بی احترامی هم شده باشه به عزیزانی که دارن توی انجمن زحمت میکشن (کاربرا و مدیرا)

ولی باور کنین که فشار روی مدیران گروه زیاده و خب من به عنوان یه عضو ساده دارم این رو میبینم! پشتیبانی کلّی افزونه ، همایش ها ، برنامه های آتی و خیلی برنامه ها هست که شما ازشون خبر ندارین! و اینکارا همه اش داره به رایگان برای شما عزیزان انجام میشه تا رضایت شما رو کسب کنن و باعث پیشرفت نت ایران میشن ، به جد میگم اینقدر فشار روی مدیران زیاده که عمراً بخواین جاشون باشین ، ولی این عزیزان با وجود مشغله های شخصی و ملّیشون دارن بازم توی انجمن ساعت ها فعّالیّت میکنن ولی حیف که این ساعت ها به خاطر یه سری کاربر قدر نشناس و یه سری که سعی دارن انجمن رو خراب کنن به باد میره و این سری افراد با ارسال تاپیک های خلاف قوانین وقت این عزیزان رو با بایگانی کردن تاپیک ها میگیرن.

به نظرم بهتره خود شما ها روی برخی کاربرا که میخوان اختلال ایجاد کنن توی انجمن رو کم کنین و با گزارش دادن و همکاری کردن با مدیران زمان بیشتری رو براشون ایجاد کنین که بتونن برنامه های آتی انجمن رو به شما بگن.

من خودم از وقتی که در جریان برنامه های انجمن هستم دیدگاهم نسبت به سایت و تیممون خیلی تغییر کرده ، شاید شما هم اگر ازشون اطلّاع داشته باشید بیشتر حمایت کنین از انجمن و بفهمین که رقابت انجمن ما با انجمن های دیگه اصلاً قابل بحث نیست.

شاید برخی چند ساعتی رو اومده باشن همایش و رفته باشن ، ولی خب نمیدونن که چقدر وقت مدیرای عزیز رو گرفت این همایش و برنامه های جانبیش.

مطمئنم به زودی دلیل برخی از بی پاسخ بودن ها رو میفهمید و میفهمید که ارزشش رو داشت.

___

موفّق باشید (بازم عذرخواهی از متن طولانی و گاهی جسارت های من رو نسبت به دوستای عزیز خودم)

"با رعایت کردن نکاتی که ذکر کردم اگر تاپیکی بی پاسخ موند به من پیام خصوصی بدین من مسئولیتش رو به شخصه قبول میکنم که اون دسته تاپیک ها رو پاسخ بدم ، فقط شما هم نکات و قوانین انجمن رو رعایت کنید تا به پاسختون برسین."

لینک به ارسال
  • 2 هفته بعد...

معمولا سوالاتی بی پاسخ میمونن که سوال پرسیدن یا جاش مشکل داشته یا سوال رو درست نپرسیدن و 90 درصد کاربرا هم دیدشون اینه که این سایت یه جایی که کاربراش وظیفشونه کمکشون کنن ولی همون کاربرا چند بار شده خودتون جواب دوستان خودتونو بدید همیشه همه چی گرفتن نیست که باید بعضی وقت ها پس داد .

در کل نظر خودمو میگم

من کاری ندارم مدیر اینجا کیه و چی کارست هدفش چیه یا هی چیز دیگه

فقط باید بگم من تشکر میکنم که این بستر رو راه اندازی کردند کار من رو رسما همیشه راه انداختن نه مدیر همه کاربران و من هم در جواب محبت هاشون هر سوالی بتونم جواب میدم باید بدونید که انجمن بستری هست برای تبادل اطلاعات و ارتقاع دانش نه این که شما فکر کنید یه سایت پشتیبانی 24 ساعته برای شماست که مدیراش وضیفشونه جواب شما رو بدند باید خدمت شما بزرگواران عرض کنم مدیران وظیفشون نظارت و نظم انجمن هست البته این مربوط به این سایت نیست مربوط به انجمن ها میباشن اگر دقت کنید که میدونم نمیکنید در وبسایت های خارجی مثل انجمن وردپرس یا stackoverflow یا سایت های این چنینی کاربران چشم انتظار این نیستند که مدیر جواب بده کاربران به هم دیگه کمک میکنن بدون چشم داشتی

اگر میبینید سوالاتون بی پاسخ میمونه من سوال میپرسم شما خودتون جواب چند تا این سوالا رو دادید که انتظار دارید سوالاتتون جواب داده بشه از هر دستی بدی از همون دست میگیری

اگرم بخواید بگید من خیلی ابتدایی هستم و نمیتونم کمک کنم و ... باید بگم جواب 99 درصد سوالات شما بدون دانش سرچ هم به نتیجه خواهد رسید

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...