رفتن به مطلب

eddpersian بسته شد!


ahmad4u

پست های پیشنهاد شده

بسته شد!

زمانی که کار روی پروژه‌ی Easy Digital Downloads رو شروع کردم، با هدف ایجاد یک کسب و کار گروهی این کار رو انجام دادم، شروع به ترجمه کردم، به تنهایی 1200 رشته را ترجمه کردم.

پس از آن گزارش‌هایی دریافت کردم که بسیاری از کاربران، به کلاه‌برداری دزدان وب فارسی معترض بودند و خواستار ایجاد یک مرکز منسجم برای پشتیبانی این افزونه به زبان فارسی شدند.

پس از فراز و نشیب‌های بسیار، دامین eddpersian.ir ثبت شد و چند روز بعد هم صفحه اول آن بالا آمد و از floatphp به eddpersian منتقل شد.

آن روزها شوق و ذوق ایجاد یک مرکز منسجم آن هم فقط برای خدمت‌رسانی به کاربران، مرا نسبت به حقایق تلخی کور کرده بود. حقایق تلخی که امروزه بیشتر از همه کام توسعه‌دهندگان وب را تلخ کرده است.

این‌که آن حقایق چیست در این متن کوتاه نمی‌گنجد، اما همان حقیقت که باعث دلسری افراد با استعداد زیادی شد، باعث تعطیلی همین وب‌سایت هم شد.

تاب‌آوردن در برابر تلخی آن حقیقت قسمتی از کار و نگه‌داشتن خدمات در برابر آن جزء دیگری از کار است. امروز به این نتیجه رسیدم که دیگر از نگه‌داشتن زنده این سایت در برابر حقیقت تلخ آسیب‌زننده دیگر برای من ممکن نیست.

وب‌سایت پشتیبانی رسمی Easy Digital Downloads در تاریخ 28 تیرماه 1393 متولد و در تاریخ 17 مرداد 1394 به آرشیو اینترنتی شتافت. این وب‌سایت علی‌رغم عمر کوتاهش، چیزهای زیادی به من آموخت.

اصلی‌ترین دلیل این تعطیلی، تنهایی در مدیریت، تحصیل و مشکلات مالی است. البته حقیقت تلخ دزدی‌های وب فارسی را نمی‌توان در این امر، ندید گرفت.

پشتیبانی فارسی EDD توسط من برای همیشه قطع شد و هم‌چنین روند ترجمه آن متوقف می‌شود. محصولات فروشگاه نیز پیرو اطلاعات قبلی، دیگر پشتیبانی ندارند و پشتیبانی آن تنها با پرداخت هزینه ممکن است.

در صورتی که شما خود را فرد لایق مدیریت این وب‌سایت می‌بینید، می‌توانید با ایمیل من iehsan [dot] ir [at] gmail [dot] com تماس بگیرید تا دامین و اعتبار آن را به شما واگذار کنم.

اراتمند،

احسان فرقانی

بنیانگذار EDD Persian

  • امتیاز 3
لینک به ارسال
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...