رفتن به مطلب

سوالی در مورد انتخاب cms اختصاصی یا وردپرس


پست های پیشنهاد شده

سلام و احترام:

دوستان من مدتیه دارم روی یک سی ام اس اختصاصی کار می کنم که در میانه راه با جست و جو متوجه شدم که اگه بیام و از وردپرس استفاده کنم خیلی بهتره به دلیل اینکه امنیت بالاتری داره و باگ کمتری داره و در زمان صرفه جویی میشه و در کل به صرفه نیست که برای شروع کار روی یک cms اختصاصی زامن و انرژی بگذاریم.

حالا می خواستم بدونم که آیا واقعا هر کاری از دست وردپرس بر میاد؟

مثلا من توی سی ام اس اختصاصی ام به یه جا میرسه که مثلا توی یک صفحه می خوام یه سری از محصولات رو که id اونها مثلا 1 هست نمایش بده و با ایجکس هم باشه که تونستم با سی ام اس اختصاصی اون رو بنویسم .

آیا دقیقا اون موردی رو که می خواییم میشه با وورد پرس نوشت؟ مثلا من که توی وردپرس تازه وارد هستم و حالا می خوام شروع کنم یه قالب html مطابق سلیقه خودم کاستم کنم توی وردپرس و مثلا بگم الان توی این صفحه می خوام یه نمایش فیلم داشته باشم و مثلا کامنت گذاری و برای اون یکی صفحه می خوام ثبت سفارش داشته باشم.

شاید یه کم حرفام گیج کننده باشه ولی واقعا موندم آیا بی شک برم سراغ cms یا به نوشتن اختصاصی ادامه بدم؟

اگر چیزی رو که می خوام نداشت باید افزونه نویسی بلد باشم؟

ممنون

لینک به ارسال

سلام

شما که تا اینجا کار کردی ادامه اش بده (چون میتونی اون سی ام اس رو گسترشش بدی و از وردپرس هم بهترش کنی )

وردپرس تمامی امکاناتی که بشه هر کاری کرد رو داره کافیه بری به مخزن افزونه هاش و یا بری مخزن پوسته هاش انتخاب کنی و از تمام امکانات و شخصی سازی در حد بینهایت استفاده کنی

کافیه توی جستجو بنویسی وردپرس تا بهت بگه با چه غولی طرف هستی چون امکاناتش بینظیره باهاش میتوین سایت شخصی ..... تا شرکتی و ارگانی بسازی و افزونه نوشتن برای شما که cms اختصاصی مینویسی خیلی راحت میشه چون php رو بلدی

بیا اینا رو هم از ویکی پدیا کپی کردم :

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و... همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress . ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و... را داراست که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود.همچنین نسخه ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است.

وردپرس در ادامه راه پروژهٔ موفق b۲ است که در سال ۲۰۰۳ شکل گرفت. نام وردپرس را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهندهٔ اصلی وردپرس) پیش نهاد و از آن روز وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف‌ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده است

مشخصات

  • نصب محلی
  • هسته قابل حمل
  • پشتیبانی از ساعت محلی
  • قابلیت gzip
  • سطح دسترسی
  • مشخصات کاربران
  • پویا بودن و انعطاف‌پذیری زیاد

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...