رفتن به مطلب

دزدی در مارکت وردپرس


baba

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان عزیز

من جایی بهتر برای راهم پیدا نکردم!بزارید این مطلب اینجا باشه!داستان از این قراره که بنده نزدیک به 300 هزار افزونه و قالب از مارکت وردپرس خرید کردم اما بعد از اینکه از علی حاج محمدی انتقاد کردم که پشتیبانی که دارید میکنید افتضاح هستش! بلاک شدم ! این سعید محسن زاده که مدیر سایت هست و لیسانس مدیریت داره من رو بن کرد تا خوش خدمتی رو به علی حاج محمدی ثابت کنه!

پس از موفقیتی که توسط فروشگاه آزمایشیهمیار وردپرس در سال قبل کسب شد و در عرض چند ماه ۵۱ میلیون تومان فروش برای تعداد محدودی فروشنده بوجود آمد و بازخوردهایی که در این مدت توسط کاربران گرفتیم، تصمیم بر آن شد یک مارکت تخصصی در وردپرس بوجود بیاوریم که این فروش و سود حاصل از آن در اختیار تعداد بیشتری از مشارکت‌کنندگان قرار بگیرد.
یعنی اینا دیگه ته پر روان!

بدبخت یارو نشسته کلی پلاگین و تم واسه وردپرس نوشته بعد دوستان ایرانی اونو از سایتایی مثه wplocker.com دانلود میکنن و بعدشم ترجمه (برای ترجمه کافیه فایل .po رو با نرم افزار مخصوصش باز کرد و خودش string های به کاربرده شده توی تم یا پلاگین رو داره و بعدشم ترجمشو جلوش وارد کرد و سیو کرد) بعد با این کار که شاید ۵ ساعتم طول نکشه کلی پول زده به جیب!

خداوکیلی اینا ته شاه دزدن! زحمت یکی دیگه رو بیای به اسم خودت بفروشی و کلی سودم کنی!

این دیگه ته بی انصافی و نامردیه!

هر چی بهشون میگم من رو از بن خارج کنید هیچ کاری نمیکننند! اخه مگه من بدبخت چقدر پول دارم ! اقا این پول از سگ نجستر هستش! ما این پول رو با بدبختی به دست میاریم!اینانمیدونن با یه اه من دودمانشون به باد میره!

انشالله خدا جواب این سعید محسن زاده رو بده! خدایا به عظمت قسمت میدم کاری کن اب از گلوش پایان نره!

لینک به ارسال

سلام

دوست عزیز همه جا تاکید می کنیم که از مارکت های ایرانی که پوسته و افزونه فارسی شده رو برای فروش قرار میدن خرید نکنید!

اگر واقعا نیاز به محصولی دارید میشه از طریق واسط های خرید براحتی از تم فارست و امثالهم خرید انجام داد.

بزودی داستان توافق هسته ای هممشخص بشه و امثال پی پال برای ایران باز بشه کلا وجود این سایتها محض خنده میشه چون هر کسی میتونه براحتی از سایتهای اصلی خرید انجام بده.

لینک به ارسال
سلام دوست عزیز همه جا تاکید می کنیم که از مارکت های ایرانی که پوسته و افزونه فارسی شده رو برای فروش قرار میدن خرید نکنید! اگر واقعا نیاز به محصولی دارید میشه از طریق واسط های خرید براحتی از تم فارست و امثالهم خرید انجام داد. بزودی داستان توافق هسته ای هممشخص بشه و امثال پی پال برای ایران باز بشه کلا وجود این سایتها محض خنده میشه چون هر کسی میتونه براحتی از سایتهای اصلی خرید انجام بده.

من فکر میکنم ما ایرانی ها بازم از اینطور جاها خرید میکنیم...

متأسفانه با دست خودمون داریم خودمون رو میندازیم توی چاه! و با این اوضاع قوانین سایبری دستمونم به هیچ جا بند نیست :)

لینک به ارسال

ممنون که تجربه تون رو در اختیار بقیه قرار دادین، اتفاقاً منم چند روز اخیر با این مارکت آشنا شدم بودم و خیلی میخواستم بدونم تفاوت کار و پشتیبانی شون چیه و اصلا قابل اعتماد هستن یا نه!

و میخواستم تو همین انجمن بپرسم ولی ترسیدم خلاف قوانین باشه!

به هر حال ممنون از راهنمائی همه!

لینک به ارسال

این مارکت و دار و دستشون دیگه داره شورش رو در میاره، چند وقت پیش هم بنده خدایی به مشکل مشابه خورده بود که دقیقاً باهاشون همین رفتار شده بود.

واقعاً متأسفم، من این آقایان رو موقع شروع کارشون می‌شناختم هم حتی با هم رفاقت صمیمی داشتیم، اما متأسفانه...

موفق باشید.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...