رفتن به مطلب

عدم دسترسی به پنل ادمین پس از فعال کردن افزونه‌ی All In One WP Security


پست های پیشنهاد شده

درود خدمت دوستان عزیز

من افزونه‌ی All In One WP Security رو نصب کرده بودم و کلی تنظیماتش رو هم انجام داده بودم. ولی نمی‌دونم چی شد یکی از تنظیماتش رو که انجام دادم و ذخیره کردم و رفتم که برم سراغ قسمت بعدی، تا کلیک کردم از پنل ادمین اومد بیرون و دیگه هرچی آدرس پنل ادمین رو می‌زنم می نویسه برگه پیدا نشد! تنظیماتش هم چیزی نبود که بگم مشکل از اوناس (مثلا آی‌پی بلاک کرده باشم و این حرفا نبوده). با ویرایش فایل htaccess هم درست نشد.

بعد فولدر افزونه رو از File Manager حذف کردم حل شد. بعد چک کردم دیگه نمی‌تونم افزونه رو مجدد نصب کنم. یعنی تا میرم می‌زنم نصب بشه، نصب می‌شه ولی تا می‌زنم فعال شه دوباره از پنل می‌پره بیرون و می‌ره روی صفحه‌ی "برگه پیدا نشد".

این آدرس رو هم بالای صفحه میاره:


http://sample.com/wp-login.php?redirect_to=http://sample.com/wp-admin/plugins.php?
activate=true&plugin_status=all&paged=1&s=&aiowps_login_msg_id=session_expired

این افزونه‌ی خیلی خوبیه نیازش دارم حتما. چیکارش کنم؟ Tableهاش رو از phpAdmin هم پاک کردم که اثری ازش نمونه ولی بازم تا میرم نصب و فعالش می‌کنم از پنل مدیریت میفته بیرون و دیگه تا فایل‌های File Manager قبلی رو بر نگردونم درست نمی‌شه پنل.

بعد جالبیش اینه که نسخه‌ی انگلیسی هم داره سایت. روی اون دقیقا همین تنطیمات بود و همین مشکل پیش اومد ولی بعد که فایل‌ها رو ریستور کردم و مجدد افزونه رو فعال و نصب کردم بدون مشکل نصب شد و نپرید بیرون دیگه! ولی نمی‌دونم چرا نسخه‌ی فارسیش درست نمی‌شه

ویرایش شده توسط SasanGF
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...