رفتن به مطلب

ریدایرکت ساب دامین ارزش دامین اصلی رو انتقال نمیده؟


پست های پیشنهاد شده

سلام . سوال من اینه که . من قصد دارم که یک ساب دامینم رو که دارای دیتابیس و سیستم وردپرس جداگانه با دامین اصلی هست و همینطور در گوگل وبمستر هم جداگانه براش اکانت باز کردم رو ریدایرکت 301 کنم به یک دامین جدید . اما نمیخام ارزش دامین اصلیم تغییری کنه فقط میخام ساب دامین تغییر کنه و دامین اصلی تو همون آدرس قبلی به کار خودش ادامه بده و کاهش رتبه و ارزش یا انتقال ارزش نداشته باشه.

. آیا ریدایرکت 301 ساب دامین . مشکلی برای دامین اصلی به وجود نمیاره؟؟ ( از نظر کاهش ارزش و انتقال ارزش دامنه اصلی به دامنه جدید؟؟ )

لینک به ارسال

خوب با این کار صفحاتی که در ساب دامین بودند به عنوان دامنه جدید در موتورهای جستجو ایندکس میشوند و ورودی های آن صفحات به دامنه جدید ارسال می شود و به قول شما امتیاز برای دامنه جدید لحاظ می شود البته میزان تاثیر بستگی به محتوای ساب دامین و ارزش مطالب آن دارد.

ببینید . من فقط میخام ارزش مطالب و لینک ساب دامین منتقل بشه ( ریدایرکت بشه ) و نمیخام دامین اصلی ریدایرکت بشه . حالا سوالی که منو گیج کرده اینه . چون رنک گوگل به دامین اصلی داده میشه و ساب دامین یجورایی مربوط به دامین اصلی میشه . وقتی ساب دامین را ریدایرکت کنم به دامین جدید و اصل دامین قبلی رو دست نزنم و به فعالیت خودش ادامه بده . آیا ارزش دامین اصلی سر جای خودش باقی میمونه ؟؟ و تنها ارزش ساب دامین انتقال پیدا کنه یا خیر؟؟؟

ببینید شاید گیج کننده گفتم . سایت من بر این اساسه

www.domain.ir و یک ساب دامین با دیتابیس جداگانه و سیستم مدیریت جاداگانه به ادرس http:en.domain.ir

حالا من هیچ مشکلی با دامین اصلی ندارم و میخام به فعالیتش ادامه بده . اما برای ساب دامینم میخام ریدایرکت 301 کنم به یه دامین جدید به آدرس www.newdomain.com

حالا دامین www.domain.ir دارای رنک و رتبه خوبی در گوگل هست و منم نمیخام ریدایرکت بشه یا چیز دیگه ای تنها میخام ساب دامینم ریدایرکت بشه .

سوال اینجاست . آیا ریدایرکت ساب دامین تنها http:en.domain.ir باعث تغییری / انتقال در ارزش یا رنک دامین اصلی www.domain.ir نمیشه ؟؟؟؟

میترسم ساب دامین را ریدایرکت کنم و بعد ببینم ارزش کل دامین انتقال داده بشه در صورتی که من دامین اصلی www.domain.ir را میخام به فعالیتشش ادامه بده تو آدرس خودش .

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...