رفتن به مطلب

استفاده از فونت های نا متعارف (مشورت)


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان به نظرتون برای یک وبلاگ اگه از فونت های دستنویس استفاده کنیم برای متن مطلب خوندن سخت میشه و چشم هارو اذیت میکنه یا اینکه جالب میشه؟

فونت هایی مثل mj_faraz ، آخه خیلی خوشم اومد از این فونت... البته اینی که میگم احساس شخصی هست ولی به نظر خودم جذاب میشه یه چیز هم متفاوت میشه و هم حس دست نویس بودن رو به ادم میده... البته نظر شخصی خودمو نمیخوام فقط اعمال کنم دوست دارم نظرات دوستان رو بدونم...

پیشاپیش ممنون از شما

لینک به ارسال

سلام

به نظر من برای عناوین از یکان و برای متون از نسیم استفاده کنید. اندازه ها رو متناسب بدید بهترین حالت رو برای تایپوگرافی سایت به وجود میاره. به شخصه این مدل رو خیلی قبول دارم.

لینک به ارسال

سلام مرتضی جان، مرتضی جان منظروم اینه که استفاده از فونت های دست نویس چه طوره؟ میخوام یه چیز نا متعارف باشه اگه نا متعارف باشه چه مشکلی پیش میاره؟

لینک به ارسال

مورد اول اینه که فکر می کنم فونتی که مد نظر شماست نسخه وب نداره. اگرم داره رو اندازه های مختلف درست رندر نمیشه و همه مرورگر ها پشتیبانی نمی کنن.

مورد دوم هم بر میگرده به تایپوگرافی سایت. مهمه که فونت شما اول درست خونده بشه و دوم تایپوگرافی سایت رو به هم نریزه. فاصله بین خطوط، فاصله ها و ... همه دخیل هستند.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...