رفتن به مطلب

حذف فاصله بین id پست


mrramin

پست های پیشنهاد شده

من یه مشکل داشتم اینکه فاصله بین آی دی پست هام هرکدوم 40 تا 50 تا و اینا بود و بعد اومدم با آموزش های موجود و تغییر در فایل confing ذخیره پیش نویس ها رو غیرفعال کردم و الان پست دوتا دوتا فاصله بین اعداد هست و چون سایت خبری هستم مهمه که برام به ترتیب باشه آی دی پست ها لطفا راهنمایی کنید.

لینک به ارسال

پشتیبانی قالب را باید از همون جایی که قالب را گرفتید درخواست کنید. آدرس سایتتون را بزارید و یکم واضح و مختصر تر توضیح بدید...

لینک به ارسال

قالب که رایگانه.(مشکل قالب و طراحی که ندارم)

این آدرس پیوند یکتای من به این صورت هست :

year/month/day/postid

اعداد پست آی دیم فاصله هاشون زیاد بود

مثلا الان پست می دادم پست آی دیم 433 بود و پست بعدیم پست آی دی میشد 521 در حالی که این 20ــمین پست سایتم هست و بعد متوجه شدم که ذخیره کردن اتوماتیک پیش نویس پست ها هم خودش توی آی دی ها سیو میشه و اومدم با ترفندی که توی نت پیدا کردم و کدی که توی فایل confing قرار دادم غیرفعالش کردم ولی هنوز فاصله بین آی دی پست هام 2 تا 2 تا هست و یا بیشتر.

من میخوام پستی که الان ارسال می کنم آی دی ش مثلا 125 باشه پست بعدترش 126 باشه

چون سایت خبری هست و مهم هست برام که ترتیب دار باشن آی دی پست ها.

لینک به ارسال

سلام. به جای اینکه به فکر تغییر پست ای دی باشید به تنظیمات > پیوندهای یکتا برید و روی چیز دیگه ای مثل تاریخ یا نام مطلب تنظیمش کنید (این طوری توی جستجوگرها هم بهتر ایندکس مشن مطالبتون). اون قسمت ذخیره خودکار رو هم فعال کنید تا حین ثبت مطلب یهو به خاطر قطعی اینترنت یا غیره مطلبتون پاک نشه. در عوض هر چند وقت یکباری با یک افزونه revision ها رو حذف کنید.

موفق باشید.

لینک به ارسال

به دردم نمیخوره پیش نویس.

اسم مطالب خیلی خیلی کوتاه هست نمیشه کاری کرد محدودیتش رو برداشت ؟ تایتل های پست هامون بلنده مثلا نهایت با عنوان مطالب توی پیوند یکتا 7 یا 8 کلمه جا بشه

لینک به ارسال

دوست عزیز ما ملزم به پاسخ دادن به سوال شما نیستیم. اما توی جستجویی که انجام دادم راه ساده ای برای افزایش طول عنوان مطلب پیدا نکردم مگر این آدرس :

http://wordpress.stackexchange.com/questions/89767/how-to-increase-the-character-limit-for-post-name-of-200

به هر حال حتی اگر عنوان مطلب کامل توی لینکش هم نیوفته شما با یه افزونه مثل wordpress seo by yoast موقع نوشتن مطلب میتونید در انتها عنوان رو دستی توی اون وارد کنید. ولی موتورهای جستجو هم محدودیت هایی برای طول لینک دارند.

در کل باید گفت به خاطر محدود بودن طول url هرکاری بکنید بازهم یکسری محدودیت ها هست.

اگر کلا از لینک بریده شده خوشتون نمیاد میتونید پرمالینک ها رو روی تاریخ ارسال مطلب تنظیم کنید.

لینک به ارسال

permalink همون انگلیسی پیوند یکتا هست. و توی وردپرس به لینک اختصاصی ای گفته میشه که وردپرس اونو به ای دی مطلبتون ترجمه میکنه. یعنی اون اسم مطلب که توی آدرس وارد میشه، یک پرمالینک به ای دی اون مطلب هست.

لینک به ارسال

یه سوال پست آی دی تا چقدر محدودیت داره ؟

مثلا من 1000 تا پست که بدم پست آی دیش میشه یه عدد 5 رقمی بعد این هی طولانی و طولانی تر میشه توی url و اینا مشکل ایجاد نمیشه

کلا محدودیتی براش نیست ؟ چون عدد خیلی زیادی میشه

لینک به ارسال

اگر برید به phpmyadmin و در دیتابیس وردپرستون تیبل wp_posts رو باز کنید و از تب های بالا به structure برید میبینید که فرمت آی دی مطلب از نوع bigint(20) هست یعنی در تمام طول عمر وبسایتتون شما به این عدد دست پیدا نمی کنید !. اگر هم برسید مطالب اولی تون اونقد قدیمی شده اند که دیگه وقت حذفشون رسیده ! و فکر کنم از اون طولانی تر هم بشه کردش. برای آدرس دهی هم مشکلی ایجاد نمیکنه. کلا توی فکر اون نباشید. اون مسائل رو وردپرس مدیریت میکنه.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...