رفتن به مطلب

یکی یک کاری بکند! اسپمرها اینترنت ایران را گرفتند!!!


wp-user

پست های پیشنهاد شده

با سلام

همانطور که می دانید چند وقتی است بازار اسپمرهای اینترنتی گرم شده و همه آن هایی که کارشان را درست پیش می بردند بخاطر این مسئله نالان هستند!!! در حقیقت این سایت ها فقط بازدید را نمیخورند بلکه برخی اوقات سایت منبع به دلیل ایندکس ضعیفتر به عنوان کپی کننده شناخته میشه و برخی اوقات نیز به دلیل بک لینک های ضعیف گرفتن از سایت های اسپمر، سایت منبع بی کیفیت جلوه پیدا می کند در نزد گوگل !!!

گوگل، این غول اینترنتی پر ادعا (!) اما گویی فعلا نمی تواند این اسپمرها را شناسایی کند و اگر هم تا به الان یکسری از این اسپمرها به درک واصل شده اند شاید به دلیل گزارش های کاربران به گوگل بوده است! اما در حال حاضر تعداد این اسپمرها آنقدر زیاد شده که دیگر گزارش به تنهایی هم کارساز نیست!!! گوگل هم که به اینترنت ایران توجه درستی ندارد و همین امر باعث شده تا فضایی مناسب برای عده ای محیا گردیده و تمام تلاش های افراد درست کار زیر سوال برود!!!

اما هدف از زدن این تاپیک پیدا کردن راه حلی مناسب برای مقابله با این اسپمرها می باشد!!!

بنده خودم دو راه حل دارم که فعلا به فکرم رسیده!!!

1. اگر دقت کنید متوجه می شوید که این سایت ها فقط مطالب مربوط به زبان فارسی را در خود ذخیره و در گوگل ایندکس می کنند!!! حال به نظر شما دلیل چیست؟! آیا نمی توانستند مطالب به مربوط به زبان انگلیسی را نیز ذخیره نمایند؟! مطمئنا که می توانستند!!! اما خب در زبان انگلیسی کافی هست تا این سایت ها کمی بازدید بگیرند آن وقت است که گوگل می گردد به دنبال راه حلی برای برچیده شدنشان!!! به همین دلیل من فکر می کنم که اگر عده ای از برنامه نویسان مجرب و حرفه ای، اسکریپت این اسپمرها را خریداری نمایند و آن ها را طوری ویرایش کنند که بتوانند مطالب انگلیسی را نیز در خود ذخیره و ایندکس کنند، فرصت خوبی است تا گوگل به فکر بیاید و ساختار این سایت ها را شناسایی کرده و از صحنه روزگار حذف نماید!!!

2. مدیران وب سایت های بزرگ دست به دست هم دهند و به فیلترینگ این سایت ها را گزارش دهند!!! البته این مورد را نمی توان راه حل اصولی دانست و از طرفی فیلترینگ طبق بندهایش هیچ دلیلی ندارد برای فیلتر کردن این سایت ها ولی خب این هم به عنوان یک راه حلی بود که شاید بتواند عملی شود!

این هم نمونه های عجیب و غریب جدیدی که بازدید عجیبی گرفته اند!!!

رتبه الکسا

http://www.alexa.com/siteinfo/mexic.ir

متاسفانه یا خوشبختانه با وردپرس هم ساخته شده!!!


mexic.ir

این سایت زیر هم که کافیه برید تو آمارگیر histat تا متوجه بشین تا چند روز دیگر میاد به رتبه های زیر 1000 و شاید زیر 500

http://www.histats.c...SID=2924073&f=2


1bot.ir

یا این سایت زیر!!!

رتبه الکسا

http://www.alexa.com...://dlfinder.com


dlfinder.com

را حل اول رو هم باید برنامه نویس های حرفه ای که تو انجمن هستن به کمک برنامه نویس های حرفه ای دیگری که خارج از انجمن هستن پیگیری کنن!! از جمله جناب مرتضی گرانسایه و ایمان فخار (که نمیدونم چرا چند وقتی هست آنلاین نشدن) و پارسا کافی و مصطفی صوفی و lord_viper و Ehsaan و سایر دوستانی که نامشان از قلم افتاد. که واقعا اگر دلتون برای وب ایران میسوزه باید یک کاری کنید!!!

راه حل دوم هم که باز مهم اینه که اول مدیران سایت های پربازدید دست به دست هم بدن!!! و بدونن که شاید تو رتبه الکساشون تغییرات زیادی به وجود نیاد ولی بخش بزرگی از بازدیدشون رو دارن این اسپمرها به سایت خودشون روانه می کنن!!!

بدست آوردن این اسکریپت ها هم حدودا کار ساده ای هست!

فقط لطفا یک کاری کنید!!! کلا داریم ناامید میشیم از فعالیت تو وب ایران!!!

دوستان دیگر هم حداقل کاری که فعلا از دستشون بر میاد گزارش دادن این سایت های اسپم به گوگله پس لطفا کوتاهی نکنید!!!

https://www.google.c...eportform?hl=en

ممنون از وقتی که گداشتید! امیدوارم به یه نتیجه ای برسیم و این تاپیکو تو این انجمن ارسال کردم چون میدونم مدیرانش دلسوزترین ها هستن بر خلاف برخی انجمن های مطرحی که خیلی راحت اجازه میدن انجمنشون بستری برای خرید و فروش این اسکریپت ها باشه که این وسط کلاه برداری های زیادی هم اتفاق می افته!!!

با تشکر!!!

ویرایش شده توسط wp-user
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...