رفتن به مطلب

همکاری در یک استارت آپ موفق


پست های پیشنهاد شده

با سلام به همه دوستان

ما یک استارت آپی داریم که مربوط به زمینه های تجارت الکترونیک میشه و داره رو به جلو حرکت می کنه. در حال حاضر برای بخش های مختلف سایت نیاز به نیرو داریم اما به صورت همکار یا اصطلاحا کنتراتی. به این شکل که تمامی پلن ها و استراتژی های همه قسمت های سایت چیده شده. شخص یا تیمی که با ما شروع به فعالیت می کنه یک سری فرایند های مشخص رو در زمان تعیین شده میرسونه. در این مسیر قرار داد مدت دار و رسمی هم بسته میشه.

به طور مثال کتگوری A (فرضا عرض کردم) که شامل یک سری مصولات میشه به این تیم یا شخص سپرده میشه و گفته میشه که این کتگوری به طور مثال باید تا فلان تاریخ براش فلان تعداد محصول ارسال بشه تو سایت. محصولات از کجا تهیه بشه, اطلاعاتش کجاست,چطوری ارسال بشه در سایت, کارای فتوشاپش چیا هست, در شبکه های اجتماعی چطور انتشار پیدا کنه رو کاملا تعین شده بدونید که آموزش هم میبینید این موارد رو کامل. همه چیز هم مشخص هست فقط نیاز به نیروی کار هست.

تخصص های لازم : با وردپرس و ووکامرس و فتوشاپ و مفاهیم ادیت که همه میدونن و شبکه های اجتماعی آشنا باشن.

مزایا و در آمد : این قرارداد مدت دار بسته میشن به طوری که در بازه زمانی خاص کار های زمانی خاص توسط شما صورت میگیره و در نهایت درصد قابل توجهی از سود به شما تعلق خواهد گرفت. یک همکاری متقابل هست و فرصت خوبی برای کسب در آمد.

فرصت های شغلی قبلی هم بنده اینجا قرار داده بودم و نیرو جذب شد و این سری دوم هست. ممکن هست پیغام یا کامنت رو نخونیم لطفا در صورت تمایل ایمیل زده یا تماس بگیرید :

********

ویرایش شده توسط Morteza
تماس از طریق پیام خصوصی
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...