رفتن به مطلب

بالاترین پیج رنک ( رتبه سایت در گوگل ) در سایتهای ایرانی متعلق به چه وب سایتی است ؟


fr88din

پست های پیشنهاد شده

pr.jpg

پیج رنک گوگل

بالاترین پیج رنک ( رتبه سایت در گوگل ) در سایتهای ایرانی متعلق به چه وب سایتی است ؟


فکر می کنید وب سایت شما ، وب سایتهای دوستان ، رقبا و یا همکارانتان چه رتبه ای دارند ؟

pr-300x150.jpg

پیج رنک گوگل

در

این آدرس می توانید رتبه گوگل وب سایت خود را چک نمایید…

اما چه وب سایت ایرانی بیشترین رتبه گوگل یا پیج رنک را دارد؟

مشکل در اینجاست که این معادله راه حل مشخصی ندارد ، گوگل هیچ گاه لیست سایتهای برتر خود را از نظر پیج رنک اعلام نکرده است و به دلیل زمان بر بودن و پیچیده بودن محاسبات مربوطه ، گوگل حتی زمان دقیقی هم برای اعلام و تغییر پیج رنک ها هم نداشته است.

شرکتهای معتبر دیگر هم در اعتبار سنجی وب سایتها معیارهای خود را دارند و اینگونه نیست که وب سایتی که برای مثال در الکسا دارای رتبه بالایی است لزوما در گوگل هم پیج رنک بالایی داشته باشد ، و جالب اینجاست که وب سایتی که بالاترین پیج رنک گوگل را دارد در لیست ابتدایی ۱۰۰۰ سایت برتر الکسا نیست و اگر در این لیست به دنبال بالاترین پیج رنک یا رتبه سایت می گردید به جایی نخواهید رسید یا لااقل هزار وب سایت را می بایست چک نمایید.

اما حال که راه حل خاصی و جود ندارد چگونه باید وب سایت ایرانی با بالاترین پیج رنک گوگل یا رتبه سایت گوگل را بیابیم ؟ راهی به جز تست کردن وب سایتهای مختلف نداریم اما می توانیم بازه جستجوی خود را کوچک نماییم .

قاعدتا باید بر اساس منطق پیچیده گوگل در محاسبه پیج رنک ، وب سایتی بالاترین رتبه را داشته باشد که خدماتی ملی را ارائه دهد و این خدمات هم مستمر باشد و بایستی ترافیک ماهانه خوبی هم از خود به جا بگذارد تا هم رجوع کننده های ثابت داشته باشد و هم ترافیک قابل توجهی را ایجاد نماید .

با این منطق نظر ما خود به خود به سمت نشریات و کتابها و ارگانهای ملی می رود و در لیست الکسا هم که نگاهی می اندازیم اینگونه سایتها دارای پیج رنک بالایی هستند.

خانه کتاب که دارای پیج رنک ۷ می باشد و وب سایتهای خبری مانند ایرنا که رتبه گوگل ( پیج رنک ) ۷ را از گوگل گرفته اند را می یابیم .

اما آیا پیج رنک ۸ و بالاتر هم در وب سایتهای ایرانی هست ؟

بالاترین رنکهای مربوط به مراکز کتاب و نشریات کشورهای دیگر را که مرور می کنیم می بینیم کتابخانه ملی کشورهای دیگر نظیر استرالیا پیج رنک ۸ را دارند و بنابراین سایت کتابخانه ملی ایران را چک می کنیم و می بینیم بالاترین پیج رنک یعنی ۸ مربوط به

کتابخانه ملی ایران می باشد .

وب سایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با پیج رنک ۸

nlai-300x150.jpg

پیج رنک ۸ گوگل ، سازمان اسناد و کتابخانه ملی

تا قبل از آخرین

بروز رسانی گوگل علاوه بر سایت کتابخانه ملی ایران دو وب سایت دیگر هم با پیج رنک ۸ دیده بودم که آنها هردو یک پله در این رتبه پایین افتاده اند و تا این لحظه هیچ وب سایت دیگری با این پیج رنک دیده نشده است ، باید منتظر بروز رسانی بعدی گوگل که به احتمال بسیار زیاد در ابتدای سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ میلادی انجام می شود بمانیم و ببینیم آیا این رتبه حفظ می شود یا خیر .

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...