رفتن به مطلب

وقفه طولانی در اسلایدشو


پست های پیشنهاد شده

با سلام و وقت بخیر حضور عزیزان.

هنگامی که صفحه اصلی وب سایتم بالا میاد، همه تصاویر و عناصر سایت، به تدریج و به خوبی در عرض چند ثانیه ای بارگزاری میشه و یکی پس از دیگری به نمایش در میان. اما اسلاید شو پس از وقفه ای طولانی، یه دفعه ای در صفحه ظاهر میشه!!! ینی اگه کاربری در نگاه اول، صفحه اصلی سایت رو ببینه اصن متوجه این نمیشه که سایت دارای اسلاید شو هم هست (از بس که این اسلایدشو دیر و یه دفعه ای در صفحه ظاهر میشه!!!) وقتی هم که به نمایش در میاد، پس از وقفه ای طولانی، یه دفعه ای روی صفحه ظاهر میشه نه با بارگزاری تدریجی! امکان داره مشکل از طرف هاست باشه دوستان؟! (مثلا مشکل کمبود حافظه رم در سرور) این رو به این خاطر عرض کردم که اسلاید شوی سایتم 2 تا تصویر بسیار کم حجم داره و اطمینان دارم که مشکل از طرف حجم تصاویر اسلاید شو نیست! اسلایدشوی وب سایتم هم پیش فرض خود قالبم هست. ممنون میشم راهنماییم بفرمایین.

ویرایش شده توسط Shahab.tabandeh
لینک به ارسال

سلام،

دموی آنلاین قالب رو ببینین و ببینین توی دمو هم این مشکل وجود داره یا نه؟

لینک به ارسال

سلام،

دموی آنلاین قالب رو ببینین و ببینین توی دمو هم این مشکل وجود داره یا نه؟

سلام دوست گلم. چند لحظه پیش که دموی آنلاین قالب رو بررسی کردم متوجه شدم مشکل از هاست وب سایتم نیست، چرا که این مشکل در نسخه دموی آنلاین قالب هم مشاهده میشه!!!!! :( از دوستان محترم هستند کسانی، تا منو در رفع این مشکل یاری کنند؟ ممنونم.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...