رفتن به مطلب

نیاز به طراحی افزونه‌ای برای حذف پایین تصاویر


x86_64

پست های پیشنهاد شده

سلام

افزونه‌ای می‌خوام که امکانی در اختیارم بذاره تا بتونم در زمان آپلود تصاویر، عرض مشخصی از پایین تصویر رو مشخص کنم کنم برای حذف. ساده‌ترین چیزی که به ذهنم میرسه یک چک‌باکس برای فعال‌سازی برش پایین تصویر، و یک ورودی هست که توش عرضی که باید برش بشه رو بر حسب px بشه وارد کرد.

خب طبعا این فرم ساده باید هم در صفحه آپلود مستقیم(media-new.php) و هم دیالوگ مدال آپلود در post-new.php نمایش داده بشه و لازم به توضیح نیست که وقتی همزمان تعدادی عکس آپلود می‌کنم و سایزی رو مشخص می‌کنم، باید روی همه عکس‌ها اعمال بشه.

نکته دیگه‌ای که به ذهنم میرسه اینه که چون از پلاگین‌های واترمارک (در حال حاضر easy-watermark) استفاده می‌کنم، می‌خوام در صورت فعال بودن «واترمارک در زمان آپلود»، عمل برش نسبت به واترمارک اولویت زمانی داشته باشه.

ممنون میشم جزئیات رو خصوصی و یا همین جا بفرمایید.

ویرایش شده توسط x86_64
لینک به ارسال

من توی چند تا سایت در خوااست دادم کسی جواب نداده هنوز. خواهشمندم اساتید قبول زحمت کنید. کاری نکنید که غیرتی بشم و خودم آستین‌هامو بزنم بالا :D

نگاهی به توابع مربوطه و هوک‌های مرتبط انداختم، و می‌دونم برای کسی که پلاگین بلد باشه اصلا کار سختی نیست. ولی من اصلا در این زمینه کار نکردم. کمک کنید لطفا

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...