رفتن به مطلب

مشورت درباره ی هزینه راه اندازی سایت


پست های پیشنهاد شده

سلام

میخواستم از دوستان یه مشورت بگیرم. راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی (مثل تهران کالا) با 500 محصول اولیه که به مرور به محصولاتش اضافه میشه به چه چیزی نیاز داره و هزینه راه اندازی و نگه داریش چه مقدار هست حدودا ؟

ممنون

لینک به ارسال

بستگی داره که شما می خواهید تبلیغ هم بکیند یا نه؟اگر بخواهید تبلیغ کنید باید یک سرور درست حسابی بخرید چون احتمال داره به سرور فشار بیاد. بعد باید بگردید ببینید چه اسکریپتی نیازهاتون را برطرف میکنه.من خودم با پرستا شاپ کار کردم هزینه قالب و تغییرات آن حدودا 200 تومانی برام در آمد و برای هاست ، یک هاست سه ماه هم از نت افزار خریدم تا ببینم چه قدر پهنای باند مصرف می کنم.راستی اگر نظرت این شد که پرستاشاپ را انتخاب کنی یادت باشه از پرستاتولز خرید نکنی چون کلاه بردار است سر من هم کلاه گذاشت.

لینک به ارسال

ممنون.

احتمالا قراره که تبلیغات هم انجام بشه. الان فقط میخوایم بدونم که یه همچین سایتی در کل چقدر هزینه راه اندازی و نگه داری ( به صورت ماهانه ) داره ؟ (هاست رو هم از یه شرکت معتبر ایرانی یا خارجی میگیریم)

لینک به ارسال

150 میلیون تومان ؟؟؟؟ این هزینه برای هاسته فقط ؟

میشه به صورت جزء به جزء بفرمایید این مقدار کجا هزینه میشه ؟

لینک به ارسال

شما یه هزینه هاست و دامنه داری. که معمولا سالانه هست. شما حساب کن سالی 100 تومن. مبلغی که دوستمون گفتن مربوط به تبلیغات، محصولات و ... هست. وارد کار که بشی کم کم باید خرج کنی.

لینک به ارسال

نه نه منظور من فقط هزینه ی راه اندازی سایت هست ( یعنی هاست و دامنه وهزینه طراحی سایت ). فقط میخوام بدونم این سه تا چقدر هزینه داره (ماهیانه یا سالیانه ) ؟

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...