رفتن به مطلب

اطلاعیه مهم درباره افزونه IMDBI


مهمان

پست های پیشنهاد شده

خبر بد

سلام دوستان، مدتی پیش وب سایت OMDBAPI آپدیت جدیدی منتشر کرد و حدود یک میلیون ای پی رو به دلیل فشاری که به سرورش می آوردن مسدود کرد. بنابر این افزونه ی IMDBI دیگه ثبات لازم رو نداره.

یکی از دلایلی که ممکنه افزونه از کار بیوفته اینه که ای پی شما هم جز همون بلک لیست باشه (که هنوز مشخص نیست چطوری باید بررسی کرد)، دلیل دیگه اینه که افزونه مشابه ای نصب کرده باشین که با افزونه IMDBI تداخل داشته باشه (که من تمام استاندارد ها رو رعایت کردم تا این مشکل بروز نکنه).

بنابراین هیچ گونه بروزرسانی قرار نیست منتشر بشه و اگرم قرار باشه منتشر بشه چون افزونه توی مخزن وردپرس ثبت شده پس طبیعتا اطلاع رسانی میشه. خواهشا از وبسایت های دیگه این افزونه رو دانلود نکنید.

خبر خوب

خبر خوب اینه که به زودی وب سرویس پاپ کورن راهندازی میشه و افزونه جدیدی هم قراره برای دریافت اطلاعات فیلم و سریال پیاده سازی بشه که امکانات بیشتری داره.

طبیعتا این سرویس رایگان نیست چون منم مجبورم برای دوامش هزینه کنم، اما با انجام مراحلی که توی این صفحه توضیح داده شده می تونید اشتراک یک ماهه رایگان دریافت کنید.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...