رفتن به مطلب

میزان توانایی ساخت سایت با وردپرس


پست های پیشنهاد شده

درباره ورد پرس و پوسته وردپرس

دوستان به مشکلات پیاپی می خورم و فقط هم یک دلیل داره : نمی دونم در ورد پرس امکان پذیر هست یا نه ! الان توضیح می دم دو فرم کسانی که تجربه دارن راهنمایی کنند تا تصمیم بگیرم ...

قصد محدود کردن کاربران سایت است . دلیل : ( پستهای گذاشته شده صفحه اول رو بهم میریزند ) سایت درباره کاربرهاست و جستجو در سایت باعث شده تا شکل سایت به صورت این سایت طراحی بشه

thepiratebay.se

حالا دو انتخاب داریم

فرم (انتخاب) اول :

باید پستگذاری غیر فعال بشه (عضو های سایت نتونن پست بذارن )

نتیجه :

باید پرفال را کاری کنیم که قسمت زندگی نامه شامل تگ (برچسب) گذاری بشه ! مثال فوتبالیست در زندگی نامه خودش اسم تیمهای شهر های مختلف رو می نویسه که بازی کرده چپ پا هم هست . تگ ها شهر- تیم فوتبال- چپ پا , بودن که نهایتن توی سرچ این فرد رو بشه پیدا کرد . چون امتحان کردم سرچ نمیشه .

فرم (انتخاب) دوم :

باید کاربر ها رو به گذاشتن فقط یک پست محدود کرد ( اولین پست آخرین پست او باشد ) فقط بتونه همون پست رو ویرایش کنه و گیج نشه ... و در نهایت به ورد پرس حالی کنم که تو صفحه اول پست نشون نده ظاهر رو هم به هم نریز .

نتیجه

سرچ از روی پستها انجام میشه و تگ بندی هم بر قراره اما ادمین باید همه افرادی که پست می ذارن رو هر روز اجازه بده که پست افراد جدید منتشر بشه. مثال همون بالایست اما تو پست گذاشته می شه !

لینک به ارسال

برای ثابت کردن صفحه اصلی از قسمت تنظیمات -> خواندن تنظیمات صفحه اصلی رو بزارین روی یک برگه ثابت برای بقیه قسمت ها هم کسی که با پی اچ پی اشنایی داشته باشه راحت میتونه انجام بده

لینک به ارسال

دوست عزیز وقتی صفحه اصلی رو به استاتیک تغییر میدیم ظاهر سایت به هم می خوره !‌ مثلا سرچ از توی صفحه حذف می شه یا سر جاش قرار نمی گیره ! من با دستکاری فایل ها به پایان کار نزدیکم اما اون چیزی که دلم می خواد نمیشه ... اما میشه همین جور هم کار کرد باش ! سعیم اینه که یه چیز خوب ازش در بیارم .

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...