2 پست در این موضوع قرار دارد
برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدید
-
مطالب مشابه
-
توسط davood12
با سلام و احترام
بنده دنبال یه ورد پرس کار جهت پشتیبانی از asrbourse.ir می گردم در صورت تمایل با شماره *** تماس بگیرید.
با تشکر
-
توسط mehrabi
با سلام و خسته نباشید.
راهی برای اتصال وردپرس به اسکریپت پشتیبانی کایاکو وجود داره؟ که کاربر تو هر سیستمی ثبت نام کرد توی دیگری هم ثبت بشه.
برای این کار افزونه ای هست؟ کدی چیزی باید نوشته بشه؟
یه چیزایی در مورد فایل config.php و اینا شنیدم. مطالب مربوط به اتصال دووردپرس به یکدیگر رو هم توی انجمن خوندم. چیزی دستگیرم نشد.
لطفا راهنمایی بفرمایید. یا منبع معرفی کنید...
تشکر
-
توسط احمد وردپرس
دوستان من سلام
من یک قالب روی سایتم نسب کردم ولی از قابلیت ابزارک برخوردار نیست . کدش رو وارد کردم الان ابزارک پشتیبانی می کنه ولی ابزارک مثلا نوشته های جدید رو که میزارم بسیار ساده است . یعنی عنوانش سیاهه و زیر مجموعه اش هم سفید . به چه شکل فونت و رنگ و ظاهرش رو تغغیر بدم . لطفا جواب بدید
عکسش اینجاس
' alt=''>
-
توسط payam
دوستان وردپرسی خسته نباشید
به یک سیستم پشتیبانی نیاز داشتم
بهترین اسکریپتی که تونستم پیدا کنم اینه:
http://www.hesk.com/
خیلی ساده و دقیقا چیزی بود که می خواستم
بدون ثبت نام می تونن تیکت بفرستند و بعد از ارسال یه کد و لینک هم نشون میده هم ایمیل می کنه که با این لینک خیلی سریع می تونن تیکت را پیگیری کنند
شما برای سیستم پشتیبانی چه پیشنهادی دارید؟
آیا روی وردپرس هم راه حلی وجود داره برای این کار؟
-
توسط mehrabi
با سلام
در مورد افزونه پشتیبانی همیار تیکتینگ چندتا سؤال داشتم:
1. آیا میشه فیلد براش تعریف کرد. یعنی فرم رو خودمون طراحی کنیم. اگه می شه چطوری؟ حتی به صورت دستی.
2. می شه افزونه رو طوری تغییر داد که کاربران عضو بتونن تیکت های خودشون رو ببینند و غیر اعضا نتونن تیکت ارسال کنند. نیاز به کد پیگیری و اینا هم نباشه، کاربر که وارد می شه تیکت های خودش رو تو صفحه تیکت ها بتونه ببینه.
3. چطور می شه چندتا فرم درست کرد. یعنی چندتا صفحه جدا باشه.
و در مورد افزونه support ticket:
این افزونه خیلی عالی هست ولی مال اعضا نیست. همچنین کسی که تیکت ارسال کرده نمیتونه تیکت خودش رو یا پاسخ اون رو ببینه. چطور می شه تغییراتی داد که وقتی کاربر عضو، وارد می شه بتونه تیکت ها و پاسخ های اون رو ببینه؟ فکر نکنم کار سختی باشه برای کسانی که کدنویسی و برنامه نویسی بلدند.
بنده خودم یه چیزایی بلدم ولی کامل نیست لذا بعضی وقتا به مشکل می خورم خسته می شم.
اگه کسی از دوستان بتونه کاریش بکنه خیلی ممنون می شم.
آیا افزونه ای برای پشتیبانی هست که قابلیت افزودن فیلد رو داشته باشه و مخصوص اعضا باشه یعنی هر کس تیکت های خودش رو بتونه ببینه؟
تشکر فراوان
-