رفتن به مطلب

هدایت به صفحه اشتباه توسط گوگل


BahramElf

پست های پیشنهاد شده

سلام

من دارم رو یه سایتی به این آدرس کار میکنم

www.mashin-baz.com

حالا چندتا سوال دارم:

1. به عنوان مثال ما یک پست داریم روی سایت با عنوان "هوندا سیویک 1992-Honda civic 1992" منتشر شده، زمانی که این مطلب رو به این صورت تو گوگل سرچ میکنی "honda civic 1992 mashi-baz.com" اولین پاسخ سایت mashin-baz هست. تو توضیحاتش لینک پاسخ هم مینویسه که "هوندا سیویک 1992 Honda civic 1992" اما لینکی که قرار میده لینک صفحه این پست و مطلب نیست. بلکه لینک به صفحه اول سایت یا یک صفحه اشتباه دیگست که اصلا ربطی به این مطلب نداره. اینو باید چه جوری درستش کرد؟ مشکل از کجاست؟

2. تو سایت ask حتی

www.mashin-baz.com رو هم سرچ کنی اصلا خبری از این سایت نیست. چه برسه به بقیه موارد. (معلوم میشه که واقعا موتور جست و جو ضعیفی هست! تو یاهو و بینگ هم با سرچ "honda civic 1992 mashi-baz.com" هیچ جوابی که منتهی به سایت mashin-baz.com باشه پیدا نمیشه.

3.افزونه wordpress SEO yoast رو هم نصب کردم که کار خاصی انجام نداد فقط فکر میکنم سایت مپ رو درست کرد واسم البته 3 حالت مختلف رو آورد. از کجا بفهمم که درست و برای موتور های جست و جو ثبت شده؟ممنون میشم راهنماییم کنید. البته سایت هنوز کامل نیست اما خوب همینی که هست هم بدجور خورده تو ذوق ما. با سرچ اسم یک ماشین که پستش روی سایت هست تا صفحه 10 گوگل هم که میری، سایت فروشگاهی که مانتو زنانه میفروشه میاد تو پاسخ ها، سایت های کاملا بی ربط میاد اما سایت ما که اون ماشین رو کاملا با تصاویرش توضیح دادیم نمیاد.

ممنون میشم راهنمایی کنید.

ویرایش شده توسط BahramElf
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...