رفتن به مطلب

دروازه های پرداخت ایران برای ووکامرس توسط افزونۀ WooIRAN Commerce


پست های پیشنهاد شده

پلاگین WooIRAN Commerce یکی برای همه

..............................................................

امروز برای وردپرس کارا یه سورپرایز دارم. همینطور برای اونهایی که عاشق پلاگین WooCommerce هستن. :)

پلاگین WooIRAN Commerce یک پلاگین ساده اما قوی هستش که به شما امکان میده از محبوبترین دروازه های ( Gateways ) پرداخت ایرانی برای فروشگاه ساز ووکامرس استفاده کنید، بله درست شنیدید، محبوبترین دروازه های پرداخت ایرانی. :)

همیشه این مشکل وجود داشته که اصولا هر پلاگین مختص یک دروازه پرداخت ایجاد میشده، به این ترتیب شما برای بهره بردن از چند دروازه، مجبور بودید چند پلاگین نصب کنید، صرفنظر از اینکه بیشتر پلاگین ها استاندارد لازم رو ندارن و فقط صرفا میشه بهشون گفت پلاگین.

البته قرار نیست پلاگین WooIRAN Commerce فقط مخصوص دروازه های پرداخت باشه و در آینده سیستم های حمل و نقل ( Shippings ) هم به اون اضافه خواهد شد. :)

در حال حاضر این پلاگین تنها از دروازه پارس پال ( ParsPal ) پشتیبانی می کنه، اما توسعه دهندگان می تونن دروازه های محبوب خودشون رو خیلی ساده اضافه کنن تا در ورژن های بعدی به صورت رسمی به پلاگین اضافه بشه.

آموزش های لازم رو بعدا در فرصت مناسبی به توسعه دهنده ها ارائه می کنم. فعلا می تونید این پلاگین ایرانی رو دانلود کنید ، ازش لذت ببرید و اگه دوست داشتید با اشتراک گذاری این تاپیک، اون رو به دوستانتون هم معرفی کنید. <3

دانلود پلاگین WooIRAN Commerce

https://wordpress.org/plugins/wooiran-commerce/screenshots/

.

  • امتیاز 9
لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...