رفتن به مطلب

طراحی صفحات تب دار


Alireza Xn

پست های پیشنهاد شده

با سلام خدمت دوستان و اساتید

راستش من چند وقت پیش نمونه طراحی هایی رو دیدم که با جی کوئری صفحات چند تبی درست میکردن به این صورت که مثلا صفحه تماس با ما و سایر برگه ها رو در همون صفحه اصلی قرار میدادن و با جی کوئری اونها رو پنهان میکردن دقیقا مانند تب های جی کوئری که توی اکثر سایت ها هستش اینطوری دیگه نیازی نیست که کاربر برای ورود به برگه ها صفحه جدید رو باز و لود کنه اینجوری کارایی و پرفمنس سایت افزایش پیدا میکنه .

واسه خودم خیلی جالب بود این نوع طراحی اما گفتم با شما دوستان هم مشورت کنم ببینم ایا طراحی به این شیوه با جی کوئری از نظر سئو استاندارد های تحت وب هم خوانی دارد و تداخلی ایجاد نمیکنه ؟؟ ایا پیشنهاد میکنید این نوع از طراحی رو ؟؟

ویرایش شده توسط RapiD AM
لینک به ارسال

سلام

در حالت کلی استانداردی برای کدنویسی و طراحی وب وجود نداره و این کدها هم مشکلی ایجاد نمی کنن.. نسبت به کاربرد و نیاز استفاده میشه دیگه..

لینک به ارسال

سلام

در حالت کلی استانداردی برای کدنویسی و طراحی وب وجود نداره و این کدها هم مشکلی ایجاد نمی کنن.. نسبت به کاربرد و نیاز استفاده میشه دیگه..

به نظرتون حجم صفحه اصلی سایت رو سنگین نمیکنه ؟؟

لینک به ارسال

کد و متن در حالت عادی صفحه رو سنگین نمی کنن. تنها فشاری که به سایت میاد زمان لود فایل های js هست که اونم زیاد برای کاربر احساس نمیشه... البته به سرعت نت هم بستگی داره..

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...