رفتن به مطلب

پوسته فارسی و سبک متروی Light !‌


USP

پست های پیشنهاد شده

با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز . در خدمتتون هستیم با یک پوسته ی فارسی دیگه برای وردپرس ، البته با سبکی متفاوت !

1PPSp1.jpg

ابتدا مثل همیشه بهتره پیشنمایش انگلیسی رو ببینید !

همانطور که در تصویر پیشنمایش هم میبینید ، این پوسته در سبک مترو طراحی شده و میتونه برای وبسایت های شرکتی و وبلاگ های شخصی و معرفی خدمات و محصولات استفاده بشه .

یکی از امکانات جالب و منحصر به فرد این پوسته ، جعبه های ویژه هست ، همونطور که در تصویر بالا هم میبینید ، این جعبه ها یک تصویر و یک محتوا (متن ، لینک ، شرتکد و...) هستند و شما میتونید استفاده های بسیاری ازش بکنید ! حتی میتونید با قراردادن تصاویر در ابعاد بزرگتر ، از اون به عنوان یک گالری نمونه کار استفاده کنید !

تمامی قسمت های پوسته راستچین شده و سرعت لو قالب و درصد سئوی بالایی هم داره . در ادامه میتونید تصاویر پیشنمایش رو ببینید :

پیشنمایش برگه ی اصلی

پیشنمایش تک نوشته

پنل تنظیمات این پوسته هم با این که رایگان هست ، اما امکانات زیاد و متنوعی داره و میتونید اکثر قسمت های قالب رو شخصی سازی کنید !

اگر در پوسته باگی میبینید ، انتقاد یا پیشنهادی دارید ،‌ در کار با قالب مشکلی دارید ، میتونید همینجا یا در

سایتمون مطرح کنید تا بهش پاسخ داده بشه !

فایل پوسته ضمیمه شد / .

  • امتیاز 6
لینک به ارسال

آپدیت جدید به زودی قرار خواهد گرفت . در نسخه ی تازه ی پوسته ،‌ اسلایدر نیز به ورژن رایگان افزوده شده و تغییراتی در ساختار اطلاعات نوشته ها و ... بوجود آمده است/.

لینک به ارسال

به روزرسانی پوسته به نسخه 1.0.14

پیرو قول هایی که داده بودیم ، پوسته رو به جدیدترین نسخه به روز کردیم . میتونید پیشنمایش فارسی و انگلیسی پوسته رو تو این لینک ببینید .

W00BsR.png

مهم ترین بخشی که تو این نسخه اضافه شده ، اضافه شدن اسلایدر هست و تغییراتی که در ساختار نوشته ها ایجاد شده . گزینه هایی هم به پنل تنظیمات اضافه شده !‌

minima-lite1014.zip

فایل پوسته ضمیمه شد/.

باگ ها و مشکلات پوسته رو گزارش بدید !

  • امتیاز 2
لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...